موضوعات داغ

ریسپکت محصول بهمن موتور در نمایشگاه خودرو مشهد + تصاویر

عکس مطلب اول

گروه بهمن موتور با دو سدان جذاب روانه بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد شده است. این رویداد از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد در حال جریان بوده و میزبان علاقه‌مندان و دوستداران صنعت خودرو است.

بهمن موتور به عنوان یک خودروساز و مونتاژکار موفق، در نمایشگاه تهران نیز به‌واسطه معرفی خودروهای جدید خود از جمله ریسپکت، درخشش خاصی نشان داد و حالا این سدان جذاب را به مشهد آورده تا بازدیدکنندگان از نزدیک با ظاهر و باطن آن آشنا شوند.

ریسپکت بهمن موتور در سگمنت C ساخته شده و بدون شک به محض عرضه به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار تبدیل می‌شود. این ماشین در نمای جلو ظاهر بسیار خشن و تهاجمی داشته و جلوپنجره آن دوتکه است. چراغ‌های روز نیز به صورت دوتکه طراحی شده که یک قسمت درون قاب چراغ‌های جلو و قسمت دیگر در دو طرف سپر قرار گرفته است.

نمای عقب ماشین نیز شامل چراغ‌های باریکی می‌شود که تا وسط درب صندوق امتداد پیدا کرده‌اند. روی درب صندوق نیز حالت برآمده داشته و شبیه باله است که به همراه خروجی‌های مستطیلی شکل اگزوز، ظاهر اسپرت ماشین را تقویت کرده‌اند.

ریسپکت به پیشرانه 1.5 لیتری توربو ۴ سیلندره مجهز است که قدرتی معادل 156 اسب بخار را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. این ماشین روی رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی سوار بوده و دارای فرمان برقی، استاندارد آلایندگی یورو ۶، حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت و میزان مصرف سوخت ترکیبی 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر است.

داخل کابین به شیوه‌ای امروزی و مدرن طراحی شده و با تزئینات کرومی حالت لوکس به خود گرفته است. نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به صورت مجزا از داشبورد و در بالای دریچه‌های هوا به چشم می‌خورد. فرمان خودرو از نوع دی کات بوده و دکمه‌های کنترلی روی آن تعبیه شده است. این نوع فرمان، فضای کافی را برای راحتی پاهای راننده فراهم می‌آورد.

ریسپکت بهمن موتور با امکانات و تجهیزات رفاهی متعددی روانه بازار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌ کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، کروز کنترل، اتوپارک، سنسور عقب، سنسور باران، سنسور تشخیص فشار باد تایرها، ترمز ضد قفل، سیستم توزیع نیروی ترمز، ترمز پارک برقی، چراغ روز، چراغ بدرقه، ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک، شش کیسه هوا، صندلی برقی سرنشینان جلو، کامپیوتر سفری، سانروف و غیره اشاره کرد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک رقیب جدی ریسپکت در بازار ایران به حساب می‌آید. البته تارا اتوماتیک و شاهین اتوماتیک را نیز می‌توان به عنوان رقبای ریسپکت در نظر گرفت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/12
ینی قیمت این خودرو حدودا 600 تومنه؟؟؟؟
1401/6/12
قیمت این خودرو واقعا باید اقتصادی درنظر گرفته بشه
باتوجه به کاهش قیمت دلار و...
1401/6/13
خوب امکاناتشو بخون نصفشو این آشغالهای داخلی مثله شاهین و نا ندارن
1401/6/13
فقط صندلی عقبش افتضاح است.