موضوعات داغ

استقبال از غرفه شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام در نمایشگاه تبریز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو تبریز در حالی از 13 دی ماه آغاز به کار کرده که دو کراس اوور برند ام وی ام، همچون نمایشگاه‌های قبل حضوری پررنگ در آن دارند.

برند ام وی ام در سال‌های اخیر رویکرد خود را به تولید خودروهای جدید و تکنولوژی محور تغییر داده و در همین راستا ام وی ام X22 پرو و X55 پرو را به بازار ایران معرفی کرده است. دو کراس اووری که حالا توانسته‌اند به ساخت یک چهره جدید این برند کمک کنند.

چهره جدید برند ام وی ام در نمایشگاه خودرو تبریز بازخورد مناسبی از جانب بازدیدکنندگان داشته و طراحی نو و امکانات مناسب دو کراس اوور این برند، نظر مخاطبان را به غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه تبریز جلب کرد.

ایکس 55 پرو؛ محصول جدید برند مدیران خودرو

ایکس 55 پرو؛ محصول جدید برند مدیران خودرو

پرچمدار ام وی ام با طراحی جدید بر پایه جلو پنجره کهکشانی و چراغ‌های ال ای دی جدید همچون نمایشگاه‌های اصفهان، مازندران، مشهد و ... جذاب‌ترین محصول غرفه ام وی ام به حساب می‌آید. کراس اووری که با موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT9 حالا در نسخه به‌روزرسانی شده IE با شارژ بی‌سیم و 6 ایربگ عرضه می‌شود. در کنار همه این‌ها، امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو Auto Hold، دوربین ۳۶۰ و نمایشگر 10.25 اینچی لمسی امکانات مناسبی را در اختیار سرنشینانش این کراس اوور قرار می‌دهد.

ایکس 22 پرو؛ مناسب نسل جوان

ایکس 22 پرو؛ مناسب نسل جوان

غرفه ام وی ام در نمایشگاه تبریز یک کراس اور دیگر نیز برای بازدیدکنندگان دارد؛ ایکس 22 پرو که اخیراً رکورد فروش آن در 30 کشور جهان از 900000 دستگاه عبور کرده و در ایران نیز یکی از خودروهای پرطرفدار این برند به‌حساب می‌آید. ایکس 22 پرو به دلیل داشتن طراحی ظاهری جدید و جوان‌پسند، موتور توربو شارژ، مصرف سوخت پایین و امکانات به‌روزش یکی از انتخاب‌های مناسب نسل جوان محسوب می‌شود.

غرفه ام وی ام در بیست و ششمین نمایشگاه خودرو تبریز

غرفه ام وی ام در بیست و ششمین نمایشگاه خودرو تبریز علاوه بر ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو با دو خودرو خانوادگی یعنی آریزو 5 توربو و تیگو 7 IE تا 17 ام دی ماه میزبان علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد