موضوعات داغ

اضافه شدن ۳۰ دستگاه FMC SX5 به شبکه امداد فرداموتورز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فردا موتورز با اضافه کردن ۳۰ دستگاه FMC SX5 به ناوگان امداد، طرح امداد نوروزی خود را آغاز کرده است. این طرح با هدف ارائه خدمات امدادرسانی به بیش از ۷هزار خودرویی که از شرکت در جاده‌های کشور در حال تردد هستند و در کنار ۴۷ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش فردا موتورز و مرکز خدمات پس از فروش شرکت، اطمینان خاطر مشتریان را در ایام نوروز فراهم می کند.

طی نشست خبری، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز، محصولات جدید ناوگان امداد و همچنین فعالیت های جاری و آتی شرکت را معرفی کرد. او اعلام کرد که در سال ۱۴۰۱، شرکت دو خودرو SX5 و T5 را تولید کرده و در حال حاضر ، محصول جدید M4 نیز رونمایی شده است. وی همچنین از تصمیم شرکت برای عرضه خودرو T5 با چهره‌ای تازه و تصمیم شرکت برای معرفی و عرضه یک خودرو هایبرید در بازار برای سال آینده خبر داد. همچنین، اعلام کرد که خودرو SX5 با موتور توربو در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

شبکه امدادی فردا موتورز

آریان نژاد در ادامه خبر داد که شرکت قصد عرضه خودروی T5 با طراحی جدید را دارد. او همچنین به حاشیه‌های مربوط به خودروی Suba M4 پرداخت و با تاکید بر این نکته که قیمت‌هایی که برای این خودروی MPV لوکس هفت نفره ذکر شده، غیرواقعی بوده، اعلام کرد که هنوز برنامه فروشی برای این خودرو از سوی شرکت به صورت رسمی به اجرا در نیامده است. همچنین معاون برندینگ و بازاریابی فردا موتورز اعلام کرد که شرکت قصد معرفی و عرضه یک خودرو هیبرید در بازار برای سال آینده را دارد.

آریان نژاد به این نکته هم تاکید کرد که تعداد نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت فردا موتورز از ۳۲ به ۴۷ نمایندگی افزایش یافته است و شرکت در حال برنامه‌ریزی برای رسیدن به ۷۰ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش تا پایان سال ۱۴۰۲ است. همچنین، او اعلام کرد که در قالب طرح نوروزی خدمات پس از فروش، شرکت فردا موتورز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در ۲۱ شهر کشور است.

۳۰ دستگاه FMC SX5 در امداد فرداموتورز

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد