موضوعات داغ

ساندرو استپ وی نیامده حاشیه ساز شد

عکس مطلب اول
در شرایطی که قرار است فردا از مدل جدید رنو ساندرو در پارس‌خودرو رونمایی شود، معاون سازمان ملی استاندارد عنوان کرده این محصول هنوز مجوز استاندارد را اخذ نکرده است. این در حالی است که معاون مهندسی پارس‌خودرو در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» تاکید می‌کند ساندروی جدید، استانداردهای لازم را برای آغاز تولید انبوه دارد.
به نقل از دنیای اقتصاد، دیروز وحید مرندی‌مقدم، معاون سازمان ملی استاندارد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود که «پارس‌خودرو مدارکی برای دریافت مجوز تولید رنو ساندروی شاسی‌بلند (استپ وی) به سازمان استاندارد ارائه نکرده و تاکنون تاییدیه‌ای برای این محصول صادر نشده است.» به گفته وی، «پارس‌خودرو باید مدارک مربوط به ساندرو شاسی‌بلند را به سازمان استاندارد ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.» اظهارات وی در شرایطی است که معاون مهندسی پارس‌خودرو تاکید می‌کند مجوزها و تاییدیه‌های لازم برای آغاز تولید انبوه ساندروی شاسی‌بلند، از مراجع مربوطه اخذ شده است. به گفته شهریار طهماسبی، ساندرو جدید، مجوزهاي لازم را از سازمان ملي استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب کرده است. هرچه هست، آن‌طور که پارس‌خودرویی‌ها خبر داده‌اند، فردا در محل این شرکت از ساندروی جدید رونمایی خواهد شد تا جدیدترین محصول رنو راهی بازار کشور شود. ساندرو به نوعی مدل هاچ بک تندر-90 به‌شمار می‌رود که سال گذشته راهی خط تولید پارس‌خودرو شد. این محصول قرار بود سال‌ها قبل روانه بازار کشور شود، اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و در نتیجه محصولی که باید با قیمتی بین 10 تا 12 میلیون تومان در اختیار مشتریان ایرانی قرار می‌گرفت، با چند برابر قیمت پیش‌بینی شده به دست آنها رسید. حالا باید منتظر ماند و دید پارس‌خودرویی‌ها مدل جدید ساندرو را با چه قیمتی روانه بازار خواهند کرد.

نظرات کاربران

18 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/15
پس معلوم هست مسوولین مربوطه نمی دونن که این فرقی با ساندرو نداره و فقط رکاب زیر درها و یک بار بند اضافه شده این که نشد شاسی بلند که با ورودش مشکل داریدنگفت که می خواهیم لندکروز بیاریم!!!!!
1395/6/15
با اینکه احتمالا 90% قطعات در هر دو مدل ساندرو یعنی هاشبک و شاسی بلند یکی هست و فقط کمی ارتفاع ماشین اومده بالا , حالا ببین چه قیمت نجومی پیدا میکنه که توی مغزت سوت میکشه .
1395/6/15
این ساندرو هایی که پارس خودرو به اسم خودروی جدید داره به ملت میفروشه مدل 2008 هست....
توی اینترنت سرچ کنید
renault sandero
تا ببینید ساندرویی که داره تولید میشه چه فرقی داره
کلا طراحیشون متفاوته
1395/6/15
خیلی استاندارد های ما معتبره
1395/6/15
سانروف نداره حال نمیده 😂 نه جدی ۶۰ تومن مثلا پول بدی اپشن نداشته باشه؟ درسته فرانسوی اشغاله ولی این یکم بامزس فکر کنم عمر بهتری از چینیا داره و افت قیمت کمتر...ما منتظر پراید شاستی(شاسی) 😃. ، سمند شاسی و سورن کوپه و دنا واگن هستیم
1395/6/15
عزیز نظر ندی کسی یقه تو نمیگیره ها :)
1395/6/15
خخخخخخخخخخخخ
چنان میگه هنوز مجوز استاندار نگرفته یکی ندونه فک میکنه تا الان ماشینای تمام استاندارد و روز دنیارو سوار میشدیم. خیلی جوک زیبایی گفتن معاون محترم پارس خودرو. ممنون که موجب خنده و شادی ما میشید.
1395/6/15
ساندروی شاسی‌بلند
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
1395/6/15
پراید استاندارد های لازم برای تولید رو داره ولی ساندرو با رکاب مشکی نداره ...
1395/6/15
ساندرو خيلي گرانتر از حد واقعي و توان مردم هست.مگر كيلويي چند حساب كردن؟!!!
1395/6/18
حرف نزن نمیگن لالیا
1396/10/27
دوست عزیز از ادبیاتی که به کار بردی معلومه که متولد چه محیطی بودی، و لیاقتت همین وضعیتیه که توش هستی. البته شاید از ذینفعان آشغال خودرو های مافیا هستی که صنعت خودرو رو تو نتفه خفه کردن. سخن آخر
از کوزه همان بیرو‌تراود که در اوست ...
1396/10/27
دوست عزیز از ادبیاتی که به کار بردی معلومه که متولد چه محیطی بودی، و لیاقتت همین وضعیتیه که توش هستی. البته شاید از ذینفعان آشغال خودرو های مافیا هستی که صنعت خودرو رو تو نتفه خفه کردن. سخن آخر
از کوزه همان بیرو‌تراود که در اوست ...
1395/6/15
ازکي تا حالا يه رکاب با يه فنر به ماشين اضافه کنن ميشه شاسي بلند واقعا که...
1395/6/15
قابلیت خارج جاده ای هم داره اینطوری که اینا شاسی بلند مینامند سرعت گیر هارو فکر کنم خوب رد کنه خخ
لندکروز باید منقرض بشه اگه این شاسی خونده بشه
1395/6/15
همچین میگن استاندارد آدم فک میکنه خبریه. این چه استانداردیه که 405 طراحی 29 سال پیش و پراید متعلق به عصر حجر ازش رد شدن؟!؟؟
1395/6/15
کاش مسئولین پراید شاسی بلند هم میساختن
1395/12/9
قیمت خودرو ساندرو استپ وی2017 درسایت داچیا 8000 پوند میباشد استپ وی سایپا مدل 2008 یعنی 3000 پوند بیشتر نمیارزد بازار انحصاری خودرو بلایی سر مردم اورده که این خودرو میخواهند 52.5 میلیون تمان بخرند گیرشان نماید وای امان از بدبختی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟