موضوعات داغ

فیلم جالبی از تلاش برای پارک خودرو در مکانی بسیار سخت

عکس مطلب اول
معمولاً به هنگام پارک، چندین فاکتور و معیار مختلف مد نظر قرار می‌گیرد. مثلاً فضایی که قرار است ماشین خود را در آن پارک کنیم متناسب با ابعاد خودروی ماست یا خیر، یا مثلاً اینکه وقتی بین دو خودرو با فضای کم می‌خواهیم پارک کنیم، باید به این فکر هم باشیم که آیا پس از پارک کردن درب اتومبیل باز یا بسته می‌شود یا خیر. این‌ها بخش خیلی کوچکی از فاکتورهای پارک یک خودروست، ولی در فیلمی که تیم خودروبانک برای شما در انتهای مطلب آماده کرده است، عملاً خیلی از قواعد پارک کردن زیر پا گذاشته می‌شود تا در نهایت شاهد سخت‌ترین پارک سال باشیم.
فیلمی که در ادامه شاهد آن خواهید بود، یک دستگاه خودروی رنو کلیو را نشان می‌دهد که براساس این ویدیو، تنها یک جای پارک بسیار کوچک تنها به اندازه عرض ماشین، با شعاع گردش بسیار ناچیز در ساختمان برای آن باقی مانده است. در مرحله اول، راننده سعی دارد ماشین خود را به صورت دنده عقب در این فضای ناچیز جا دهد، ولی از آن جایی که درب اتومبیل پس از پارک کردن به دیوار بتنی برخورد می‌کند. راننده از پارک دنده عقب منصرف شده و سعی می‌کند ماشین خود را همچون خودروی پژو 3008 کنارش پارک کند.
تا به اینجای کار را گفتیم که بدانید ماجرای فیلم از چه قرار است، به همین دلیل شما را در ادامه دعوت به تماشای آن می‌کنیم تا با توضیحات نگارشی از جذابیت آن کاسته نشود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/16
ماشین فقط رنو.باکیفیت کم استهلاک با دوام
1395/6/17
آره یه برند آَشغال که جز فرانسه و ایران تو کشورای دیگه ای فروخته نمیشه.
لیاقت بعضیا همین رنو هست. خلایق هر چه لایق
1395/6/17
اقا امیرعمرا اگر از رنو چیزی بیشتر از ال نود سوار شده باشی و دیده باشی.ال نود هم البته داچیاست.شما یه بار هم محض تنوع از نزدیک یکی از مدل های وارداتی رنو را ببین بعد کامنت بگذار.رنو نیاز به تایید انثال تو نداره.دومین برند پرفروش اروپا با بیش از ۱۱۵ سال سابقه درخشان در خودروسازی نیاز به کامنت شما نداره.ماشین شناس میدونه رنو چیه.قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری ...
1395/6/17
ایشون به احتمال صد در صد دچار اختلال وسواس فکری بودن