موضوعات داغ

فراخوان مرسدس بنز در بازار آمریکا

عکس مطلب اول
سازمان امنیت ترافیک و بزرگراه‌های آمریکا که با نام NHTSA شناخته می‌ود اعلام کرد که ۳ ایراد در خودروهای مرسدس بنز یافته است که این خودروساز باید بابت آنها فراخوان دهد. گرچه دامنه‌ی این ایرادها خیلی وسیع نیست اما تنوع آنها توجه ما را به خود جلب کرد.
از بین این سه فراخوان بزرگترین آنها مربوط به مرسدس بنز E کلاس و مربوط به مدل E300 جدید است که شامل مدل های عادی و 4Matic این خودرو نیز می‌شود. مدل‌های معیوب در بین تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۵ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶یه تولید رسیده اند.
این ایراد مربوط به سیستم سوخت رسانی این خودرو و سیم کشی آن است که می‌تواند با برقراری اتصال کوتاه با بدنه‌ی صندلی‌ها از کار بیافتد. دایملر اعلام کرده است که ۶۸۵۸ دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده دارای چنین ایرادی هستند و نیاز است تا سیم کشی آنها با نمونه‌ی سالم تعویض شود.

مرسدس بنز اس کالاس کوپه

فراخوان‌های دیگر نیز شامل فراخوانی ۲۲۱۵ دستگاه خودروی کراس اوور GLE و ۹۹۶ دستگاه S کلاس کوپه و کانورتیبل است که به خاطر وجود ایراد در سیستم تنظیم چراغ های هوشمند خود نیاز به بازدید و رفع عیب دارند. این ایراد نیز تمامی خودروهای GLE33 4Matic، GLE 350 4Matic و GLE 400 4Matic و همچنینی مدل‌های S550 4Matic coupe و S63 4Matic کوپه و کانورتیبل و همچنین S65 AMG کوپه را شامل می‌شود.

مرسدس بنز GLE

خودروی S65 AMG با داشتن قیمتی برابر با 236 هزار دلار و ۶۲۱ اسب بخار قدرت پس از فراخوان سال گذشته‌ی پاگانی هوآیرا دومین خودروی گران و قوی است که تاکنون فراخوان شده است. پاگانی هوآیرا که سال گذشته یک فراخوان را تجربه کرد نیز مجهز به موتور ۱۲ سیلندر وی شکل ۶ لیتری تویین توربو ساخت AMG است.
صرف نظر از قیمت، قدرت تولیدی موتور، و سال تولید، تمامی خودروهای معیوب نیاز دارند تا چراغ‌های جلویشان مورد تعمیر و بازرسی دوباره قرار گرید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/19
وقتی که دولت همه جوره هوای خریدار رو در برابر خودروساز داره کشور میشه آمریکای جنایتکار
برای چنین ایراداتی فراخوان میدن اگه محصولات ایران خودرو و سایپا رو بررسی کنند همه عوامل ایران خودرو و سایپا باید برن رو صندلی الکتریکی