موضوعات داغ

بعد از دیدن این فیلم، دیگر از جای پارک خود شکایت نکنید

عکس مطلب اول
گواهینامه گرفتن به معنی حرفه‌ای شدن در کنترل ماشین نیست و بارها و بارها کسانی را در عالم همسایگی دیده‌ایم که تازه گواهینامه گرفته‌اند و چندان با فوت و فن رانندگی آشنا نیستند. به عنوان مثال وقتی می‌خواهند پارک کنند و یا ماشینشان را به داخل پارکینگ منزل ببرند، اینجاست که اگر یک راننده کاربلد باشید، پا پیش گذاشته و ماشینش را به داخل پارکینگ می‌برید و بعد از پارک خودرو، با یک حس غرور و اعتماد به نفس کامل از ماشین بیرون می‌آید.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که حداقل برای یک بار ماشین همسایه را به پارکینگ برده‌اید و با یک حس غرور و اعتماد به نفس کاذب از ماشین بیرون آمده‌اید، در انتهای همین مقاله یک ویدیو برای شما بارگذاری کرده‌ایم که واقعا یکی از رانندگان حرفه‌ای روزگار را به تصویر می‌کشد. آن هم پشت فرمان ماشینی حدودا 12 متری که هرکسی توانایی راندن آن را ندارد.
همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، این ویدیو به تردد یک کامیون کشنده از یک خروجی بسیار کوچک می‌پردازد که تماشای آن توام با استرس بالا، حوصله زیاد هم لازم دارد. البته تا وقتی فیلم وجود داشته باشد، صحبت کردن در مورد آن بی معنی خواهد شد، به همین دلیل شما را در ادامه دعوت به تماشای این فیلم می‌کنیم تا بهتر با مهارت رانندگان ماشین‌های سنگین آشنا شوید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/24
خب این که 4 بار مالوند ماشین رو
من فیلم دارم از راننده کمر شکنی که که با 45 تن بار ماشین رو برد یه جایی که هیچکس فکرشو نمیکرد،ماشینشم ماک بود- راننده شم 65 سال سن داشت از بچه های تبریز.
آیدی تلگرامی ایمیلی چیزی بدید براتون بفرستم فیلمشو.
1395/8/25
سلام
بدنبود
من از این وحشتناک تر هم دیدم
اینجا ایران دوست عزیز پس چی فکر کردی باخودت!