موضوعات داغ

ساخت بی ام و M2 کانورتیبل توسط یک تیونر

عکس مطلب اول
گرچه کمپانی بی ام و اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای ساخت مدل کانورتیبل M2 با سقف باز شونده ندارد اما کمپانی داهلر (Dahler) دیزاین دست به کار شده تا این مدل را به تولید برساند.
داهلر در این پروزه با کمپانی Technik نیز همکاری دارد. آنها ابتدا یک بی ام و سری ۲ کانورتیبل استاندارد را تهیه کرده اند و سپس رپلیکایی از کیت بدنه‌ی M2 را ساخته و روی آن سوار کرده اند که شامل بخش های سپر، گلگیر و دیفیوزرها می‌شود.
یا این که داهلر این توانایی را دارد که قدرت موتور مدل استاندارد سری ۲ را به اندازه‌ی مدل M2 افزایش دهد اما آن‌ها به جای این کار اقدام به تهیه‌ی یک موتور M2 کرده اند و البته برای آن بهینه سازی هایی را نیز در نظر گرفته اند که در دو کیت مجزا برای مشتریان قابل انتخاب است.
کیت نخست می‌تواند قدرت ۳۶۵ اسب بخاری موتور ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژر دار M2 را به 402 اسب بخار افزایش دهد و گشتاور آن را نیز به 580 نیوتون متر می‌رساند. کیت مرحله‌ی دوم اما قدرت موتور را به 419 اسب بخار و گشتاور را به 610 نیوتون متر افزایش می‌دهد. هر دوی این پکیج‌ها می توانند شتاب صفر تا صد بی ام و M2 کانورتیبل داهلر را به عدد ۴ ثانیه و حتی کمتر برسانند.
سایر بهینه سازی ها نیز شامل استفاده از سیستم تعلیق فعال از نوع تنظیم شونده، ترمزهای دیسکی با کالیپر ۸ پیستونه، غربیلک فرمان M Performance و پدال های اسپرت هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد