موضوعات داغ

رونمایی از تیگو 5 در شهر اتومیبل خسروانی

عکس مطلب اول
عکس: فرهنگ فیروزیان

مدیران خودرو به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرد. این شرکت با عرضه تیگو 5 جدید سبد محصولات خود را کامل تر کرد. نمایندگی خسروانی که سابقه درخشانی در زمینه فروش و خدمات پس ازفروش محصولات مدیران خودرو دارد مراسم رونمایی از این خودرو با حضور مهمانان و مشتریان ویژه خود گرفت. این مراسم در نمایندگی خسروانی برگزار شد.
چری تیگو5 جدید که تغییرات ظاهری در آن صورت گرفته است به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار شده است. نسخه فیس لیفت تیگو5 هیچ تغییری در بخش پیشرانه نداشته است. این خودرو از یک پیشرانه 2لیتری با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دوربردقیقه و حداکثر گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 دور بردقیقه بهره مند است. چری مدل تیگو5 فیس لیفت را در دو تیپ Excellent و Luxury بفروش می رساند. تیپExcellent به عنوان کامل ترین تیپ از نظر تجهیزات و آپشن معرفی شده است. این خودرو نسبت به مدل قبلی تیگو5 دارای 22تغییر ظاهری و 13 تغییر آپشنی است که به نوعی چهره ای متفاوت از تیگو5 ساخته است. از مشخصات فنی این خودرو می توان به جعبه دنده 7سرعتهCVT، سیستم تعلیق مستقل مک فرسون جلو و سیستم تعلیق کشنده چندگانه در عقب، ظرفیت حمل بار 370لیتر، وزن خالص 1537کیلوگرم و حجم باک 55 لیتر اشاره کرد.
مجموعه نمایندگی های خسروانی با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در حال حاضر حدود 10 سال است که به عنوان یکی از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو شناخته می شود. این نمایندگی سال گذشته به عنوان نماینده برتر فروش محصولات چری معرفی شد. مجموعه نمایندگی های خسروانی پنج شنبه شب سومین محصول چری را در کنار مشتریان ویژه خود رونمایی کرد.
حسین خسروانی مدیر مجموعه در این مراسم گفت: چری تیگو5فیس لیفت باقیمت بسیار مناسبی که دارد یکی از بهترین انتخاب های زیر 100 میلیون تومان در کلاس شاسی بلندها است. این خودرو هم از نظر ظاهری و هم امکانات و تجهیزات با چنین قیمتی از فروش بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. همچنین یکی دیگر از پارامترهایی که برای فروش این خودرو درنظر گرفتیم، فروش به صورت اقساطی با سود کم بهره است. مشتریان می توانند در شرایط اقساط با پرداخت 37 یا 39 میلیون صاحب تیگو5 فیس لیفت شوند. از امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به چرا‌غ‌های Day light LED، صندلی گرمکن سرنشینان جلو، دوربین عقب، سنسور ورود به خودرو ، سیستم TPMS (تنظیم فشار باد تایرها)، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، کروز کنترل، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور 8 اینچی لمسی ، ورودی AUX و USB، صندلی های چرم، 6 بلندگو و سنسور پارک عقب اشاره کرد.
خسروانی همچنین افزود: همیشه سعی کردم در بخش فروش و خدمات پس از فروش اعتماد مشتریان را جلب کنیم که خوشبختانه در این چند سال موفقیت های زیادی را کسب کرده ایم. ما با توجه به افزایش قیمت ارز سعی داریم قیمت تمامی محصولات خود را ثابت نگه داریم و سعی داریم تا قبل از پایان سال این ثبات قیمت را حفظ کنیم.
تیگو5 جدید با قیمت 99 میلیون و 900هزار تومان در مدل اکسلنت و 93 میلیون و 900 هزار تومان در مدل لاکچری بفروش می رسد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/12
سلام
خودرو زیبائی ولی به نظر من از نمای عقب زیبای که یک خودرو شاسی بلند باید داشته باشد را ندارد و هر موقع قصد خرید این خودرو را میکنم و یکی از انها را در خیابان میبینم به خاطر طراحی بد در نمای پشت خودرو نظرم عوض میشه البته در رابطه با کیفیت خودرو صحبت نمیکنم.
1397/2/15
کدوم خودرو؟؟
1395/10/12
طراحیش بصورت جزئی که نگاه میکنیم قشنگه و به نظر کیفیت مونتاژ خوبی هم داره اما واقعا وقتی از دور از پشت یا از نمای کناری که بهش نگاه میکنیم هیچ تناسبی نداره ، نسبت عرض به ارتفاع ماشین اصلا هماهنگ نیست ، از عقب که نگاه میکنیم حس میشه ارتفاع ماشین از عرضش بیشتره ، این حرف من نیست خیلیا رو دیدم اینه نظرشون