موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو اصفهان: برلیانس و چانگان، چینی های خوش قیافه

عکس مطلب اول
عکس: علیرضا هاشم الحسینی

سایپا در نمایشگاه خودروی اصفهان دو محصول از برلیانس و چانگان را به نمایش گذاشته بود که که البته هر دوی آن‌ها مدتی است در بازار حضور دارند و به لطف ظاهر بروز و امکانات مناسب قیمت زیر ۱۰۰ میلیونی خود فروش خوبی را نیز تجربه کرده اند.
برلیانس H230 خودروی سدانی است که مجهز به موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است که ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتون متر گشتاور دارد و با دو نوع گیربکس ۵ دنده ی دستی و یا ۶ دنده ی اتوماتیک قابل انتخاب است.
این سدان با وزن کمتر از ۱.۲ تن مرف سوخت ترکیبی معادل ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر دارد. امکانات رفاهی آن نیز نه تها از رقبای وطنی خود بیشتر است بلکه حتی اگر آن را با سراتوی سایپا مورد قیاس قرار دهید هم در موقعیت برتری قرار می‌گیرد. H230 مجهز به ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، صندلی برقی راننده و سرنشین و سنسور پارک عقب است.

برلیانس H230

چانگان CS35 هم یک کراس اوور کوچک دیفرانسیل جلو است که هم سایز خودروهایی جون سنگ یانگ تیوولی و پژو ۲۰۰۸ است. CS35 مجهز به موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ است که می تواند ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند و از طریق یک گیربکس ۵ دنده ی دستی و یا ۴ دنده ی خودکار به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.

چانگان CS35

ترمز های چانگان در هر چهارچرخ دیسکی بوده و به سیستم ضد قفل مجهز هستند. این خودرو به صورت استاندارد دارای ۲ عدد کیسه ی هوا است و در مدل فول کیسه هوای جانبی نیز موجود است. سانروف، کروز کنترل، صندلی های چرمی، تنظیم برقی صندلی راننده، سنسور پارک عقب، تهویه‌ی خودکار، آینه های تاشوی برقی و پورت USB تها بخشی از امکانات این خودرو هستند.
چانگان CS35 با قیمتی در حدود ۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/9
برلیانس h230که صندلی برقی نداره دادا فرمان برقی داره اره 👍
1395/11/9
ماشین های شاسی بلند یا کراس اوور متنفرم ! از نظر نگهداری هزینه و مصرف سوخت بطور آزار دهنده است
در ژاپن نمیبینم ماشینهای شاسی بلند علاقه ای داشته باشند ...
1395/11/9
شما قیمت رو بالا نوشتی الان 65 میلیون قیمت داره!! سريع قیمت رو بردارید تا سايپا نکرده 70 میلیون!!
1395/11/10
از eado xt عکس بیشتر کاش میذاشتید و قیمت احتمالیش رو می گفتید. ماشین قشنگیه
1395/11/10
دوستان برلیانس H230 فرمون برقی نداره فقط برلیانس H220 فرمون برقی داره و نمونه AMT شون هم برلیانس 230 5 دنده اس و برلیانس 220 AMT شش دنده اس.من میخواستم 220 AMT بخرم ولی بعد از تحقیق فهمیدم کلا ماشین مذخرفیه و اکثرشون مشکل سنسور گیربکس دارند و زود میریزن به هم.کلا اگه کسی با تندر یا ساندرو اتومات حال نمیکنه و میخواد چینی بخره یکم بیشتر هزینه کنه و برلیانس H320 اتومات بگیره خیلی بهتره
1395/11/10
دوست عزیز تحقیقاتی که انجام دادی اشتباه بوده.اولا هم سری200 حالا چه 220 و چه 230 و همچنین سری 300 چه 320 و چه 330 همگی فرمون برقی دارن و علامت eps هم در صفحه کیلومتر نشون دهنده همین قابلیته.در ضمن گیربکس AMT در 220 و 230 یکیه و هردوتاشون 6 دنده هستن و وقتی هم که در حالت دستی قرار میدی میتونی متوجه تعداد دنده که تو صفحه کیلومتر نشون میده بشی.در مورد گیربکس هم چون AMT هستش کمی طرز کار و قلقش با AT فرق داره و وقتی قلقش رو یاد بگیری دیگه مشکلی نیست وشتاب گیری های خیلی خوبی میشه باهاش انجام داد.در اخر هم به شما و امثال شما پیشنهاد میکنم که اول تجربه رانندگی با هر ماشین رو بدست بیارید و بعد اظهار نظر کنید و بقیه رو گمراه نکنید.در ضمن من قبل از این ماشین هم جک جی 5 اتومات و جیلی اتومات و 206 sd اتومات داشتم و از نظر فنی و سواری از جک و 206 بهتره ولی به پای جیلی نمیرسه