موضوعات داغ

اطلاعاتی بیشتر در مورد نیسان جوک e-Power منتشر شد

عکس مطلب اول
در سال 2010 میلادی بود که شرکت خودروسازی نیسان از اولین نسل جوک رونمایی کرد. از ابتدا تا کنون بروزرسانی‌های متعددی برای نیسان جوک ارائه شد، ولی هیچکدام جوابگوی طراحی زشت آن نبود، ولی با این وجود پس از نیسان قشقایی، دومین خودروی پرفروش نیسان در اروپا به شمار می‌رود که اندکی عجیب و قابل تامل است.
حال با تمام این وجود، کم کم باید با نسل اول نیسان جوک و آن طراحی گرد و نه چندان جذاب آن خداحافظی کرد، زیرا در خرداد ماه امسال بود که شرکت خودروسازی نیسان رسما اعلام کرد که در حال کار بر روی نسل دوم نیسان جوک است تا در کنار فروش خوب و قابل قبول این خودرو در بازارهای اروپایی، شاهد یک طراحی بهتر و عامه پسندانه‌تری هم برای نیسان جوک باشیم که قطعا بعد از معرفی نسل دوم آن، می توان انتظار یک آمار فروش بهتر از نیسان قشقایی را داشت.
در خرداد ماه امسال و همزمان با اعلام نیسان مبنی بر تولید نسل جدید نیسان جوک، تصاویری رندری و همچنین اطلاعاتی شایعه وار هم از نسل دوم نیسان جوک ارائه شد که طراحی ظاهری آن بسیار شبیه به کانسپت نیسان جوک e-Power از آب درآمده بود، ولی حالا اطلاعاتی بیشتر و بهتر از نسخه e-Power نیسان جوک ارائه شده است که در ادامه قصد داریم در رابطه با آنان صحبت کنیم. اطلاعاتی که شاید در آینده ای نه چندان دور بر روی نسل دوم نیسان جوک هم مورد استفاده قرار گیرد و یا حداقل از طراحی ظاهری آن برای توسعه نسل دوم نیسان جوک استفاده شود.
براساس آخرین اطلاعات بدست آمده در رابطه با نیسان جوک e-Power، همانطور که انتظار می‌رفت تنها از یک موتور الکتریکی برای تولید نیرو محرکه این محصول استفاده شده است، ولی در کنار آن می‌توان یک پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی را هم دید که صرفا کار یک ژنراتور برای بازیابی انرژی از دست رفته باتری‌ها را انجام می‌دهد و هیچگونه دخالت مستقیم در تولید و انتقال نیروی خود به سمت چرخ‌ها ندارد. پس در اینجا یک سوال بوجود می‌آید که چرا با وجود یک موتور 1.2 لیتری، نیسان از پلاگین هیبریدی کردن این خودرو امتناع کرده است.

 نیسان جوک e-Power

نیسان جوک e-Power

در رابطه با سوال بالا، شرکت خودروسازی نیسان اینگونه جواب داده است که با استفاده از یک موتور 1.2 لیتری بنزینی صرفا به عنوان یک ژنراتور، می‌توان از باتری‌های کوچک‌تری در مجموعه قدرت استفاده کرد که هم باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود، هم باعث کاهش وزن اتومبیل می‌شود و در آخر هم باعث کاهش زمان مصرف شده برای شارژ کردن باتری‌ها تامین کننده انرژی می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/11
ماشين جذابيه
جهان آرا از اينا وارد نمي كنه ؟
1395/11/11
wow
1396/9/17
Neysan e power hibridy hast?