موضوعات داغ

نتیجه تست تصادف ماستنگ چقدر ناامید کننده بود؟ + فیلم

عکس مطلب اول
باتوجه به آخرین تجزیه و تحلیل‌های سازمان ایمنی ENCAP اروپا در رابطه با فورد موستانگ و همچنین تست‌های ایمنی بعمل آمده از آن، شاهد اعطای تنها 2 ستاره ایمنی از سوی این سازمان به خودروی عضلانی فورد موستانگ بودیم که حقیقتا یک نمره بسیار ناامید کننده و بیشتر عجیب و غریب تلقی می‌شود. حال سازمان ایمنی ANCAP استرالیا هم قصد دارد خودروی فورد موستانگ عرضه شده در بازار استرالیا را مورد تست و بررسی قرار دهد، ولی هربار با مقاومت فورد مواجه می‌شود.
براساس اطلاعات بدست آمده، سازمان ایمنی ANCAP استرالیا بارها سعی بر اجرای تست تصادف فورد موستانگ نسل جدید کرده است و هربار با مقاومت کمپانی خودروسازی فورد در اجرای این کار مواجه می‌شود که نشان می‌دهد خود کمپانی خودروسازی فورد هم به ایمنی پایین و نمرات ناامید کننده آن واقف است، ولی هربار مقاومت می‌کند تا مدل 2018 فورد موستانگ که اخیرا در خودروبانک هم به بررسی آن پرداختیم، از راه برسد و سپس تست‌های ایمنی بر روی آن انجام شود.
حال باوجود نمرات نسبتا پایین این خودرو برای بازار اروپا، سال گذشته شاهد فروش خیره کننده آن بوده‌ایم که نشان می‌دهد همچنان این خودروی اصیل آمریکایی محبوبیت فراوانی دارد و سطح ایمنی نسبتا ضعیف آن مانع از فروش چشمگیرش نشده است.
البته ناگفته نماند که تنها سازمان ایمنی ENCAP اروپا تنها 2 ستاره ایمنی به فورد موستانگ اعطا کرده است و این در حالی است که سازمان ایمنی NHTSA آمریکا به سطح ایمنی فورد موستانگ نسل جدید 5 ستاره ایمنی داده است و سازمان ایمنی جهانی IIHS هم نمره "خوب" به ایمنی فورد موستانگ داده است که بسیار خوب و قابل قبول تلقی می‌شود. حال نسخه‌های بازار استرالیا هم به نظر می‌رسد سطح کیفی مشابه با بازار اروپا داشته باشد که کمپانی خودروسازی فورد از تست ایمنی آن ممانعت می‌کند!


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد