موضوعات داغ

تریلر حامل موتورهای جگوار لندروور دزدیده شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا در فیلم‌های بزرگ هالیوودی با بازی شخصیت‌های مطرحی همچون جیسون استاتهام، جورج کلونی و یا... شاهد دزدی‌های بزرگ و برنامه ریزی شده هستیم، سرقت‌هایی که اکثرا با کامیون‌های بزرگ انجام می‌شود و یا حداقل شاهد هنرنمایی و تخریب محیط اطراف توسط کامیون هستیم. حال در این چند روز گذشته خبرهایی در رسانه‌های بین المللی منتشر شده است که نشان می‌دهد گروهی از دزدان واقعی سوار بر کامیون به داخل کارخانه جگوار لندروور هجوم برده و یکی از تریلرهای حامل موتورهای این کمپانی را به سرقت رسانده‌اند.

موتورهای جگوار لندروور

موتورهای جگوار لندروور


باتوجه به گزارش خبرگزاری‌ها، همانطور که گفتیم گروهی از سارقان انگلستانی با یک دستگاه کامیون به داخل کارخانه تولیدی "جگوار لندروور" واقع در جنوب بیرمنگام هجوم برده و پس از تنها 6 دقیقه، یکی از تریلرهای پارک شده در پارکینگ این شرکت که موتورهای این کمپانی درون آن بوده است را به کامیون خود وصل می‌کنند و از شرکت خارج می‌شوند. در ادامه هم گفته می‌شود که تریلر چندین کیلومتر دورتر از کارخانه پیدا شده است، ولی پیشرانه‌های درون آن به طور کامل ناپدید شده‌اند.
در این رابطه کمپانی جگوار لندروور هم اعلام کرده است که ارزش موتورهای داخل تریلر به چیزی حدود 3 میلیون پوند، یعنی چیزی معادل 3.75 میلیون دلار می‌رسد که قرار بود بر روی محصولاتی همچون رنجروور اسپرت، لندروور دیسکاوری، جگوار F- پیس و در نهایت بر روی خودروی جگوار XE نصب و مونتاژ شوند.

موتورهای جگوار لندروور

موتورهای جگوار لندروور


متاسفانه برای درک بهتر ماجرا هیچگونه فیلمی منتشر نشده است و این درحالیست که دوربین‌های امنیتی و نظارتی شرکت مذکور فیلم سرقت دزدها را ثبت کرده است، ولی خب جگوار لندروور محتاطانه عمل کرده و نخواسته که موضوع دزدیده شدن تریلر حامل موتورهای آن باعث آبرو ریزی بیشتر شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/20
کار سایپاست میخواد روی پراید بذاره