موضوعات داغ

مرسدس بنز کلاس S وانت را ببینید! + عکس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا از طرف شرکت‌های بزرگ تیونینگ مثل منصوری، DMC، هامان و...، شاهد ایجاد یک سری تقویت‌ها بر روی بدنه اتومبیل و یا بیشتر از آن بر روی پیشرانه اتومبیل هستیم، ولی در کنار تیونرهای بزرگ صنعت خودروسازی، کار بازسازی و اصلاح بدنه اتومبیل‌ها را گاراژهای مکانیکی و شرکت‌های کوچک تیونینگ انجام می‌دهند که می‌توان یکی از نمونه کارهای آنان را بر روی یک دستگاه مرسدس بنز S کلاس از نوع S350 مشاهده کرد که با ایجاد تغییرات گسترده فیزیکی، حالا بجای اینکه در قامت یک خودروی لوکس ظاهر شده باشد، تبدیل به یک وانت لاکچری برای صاحب روسی خود شده است.

مرسدس بنز کلاس S وانت

مرسدس بنز کلاس S وانت


جزییات پیرامون این پروژه بسیار محدود است، اما در خودروبانک این را می‌دانیم که پروژه ساخت یک مرسدس بنز S کلاس وانت، یعنی همین پروژه‌ای که شاهد آن هستید برای اولین بار در سال 2014 میلادی دنبال شد و پس از چهار ماه ایجاد تغییرات و قالب سازی‌های جدید، در نهایت شاهد ساخت یک مرسدس بنز S کلاس وانت تحت عنوان Black Kox در کشور روسیه بودیم که حالا در نمایشگاه محلی سن پترزبورگ به نمایش درآمده است.

مرسدس بنز کلاس S وانت

مرسدس بنز کلاس S وانت


این پروژه علاوه بر حذف قسمت عقب و همچنین اضافه کردن یک قسمت بار در انتهای کابین، تغییرات دیگری هم تجربه کرده است که می‌توان گلگیرهای حجیم‌تر، مجموعه سپری جدید در قسمت جلو و عقب، رینگ‌‌های اسپرت 5 پره‌ای و... را مشاهده کرد که در کنار خصوصیات لوکس و چهره زیبای ظاهری، خصوصیات یک خودروی اسپرت هم در چهره آن نمایانگر شده است، ولی نکته جالب این ماشین می تواند تعبیه محلی برای نگهداری موتورسیکلت در قسمت عقب کابین باشد که در گالری تصاویر می‌توانید شاهد آن باشید.

مرسدس بنز کلاس S وانت

مرسدس بنز کلاس S وانت


همانطور که گفتیم، مرسدس بنز S کلاس مذکور از نوع S350 است که در زیر پوست این وانت لوکس مرسدس بنز پیشرانه‌ای شش سیلندر V شکل مورد استفاده قرار گرفته است که می‌تواند حداکثر نیرویی 268 اسب بخاری برای ماشین تامین کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/24
کاش از یه نسخه کشیده تر (لانگ) و با موتور ۱۲ سیلندر استفاده میکرد!
1395/11/25
اخه خدایا کج سلیقه ای تا چه حد