موضوعات داغ

لامبورگینی هیوراکان، 580 اسب در خدمت چرخ های عقب! + فیلم

عکس مطلب اول
لامبورگینی هوراکان نیز همانند اکثر قریب به اتفاق محصولات لامبورگینی در دهه ی اخیر مجهز به سیستم چهارچرخ محرک است اما این خودرو آنچنان که باید انتظارات کسانی که به دنبال دریفت های تمام عیار با سوپر اسپرت خود باشند را برآورده نمی کند، به همین دلیل از سال ۲۰۱۶ لامبورگینی نسخه ی دیفرانسیل عقب این خودرو را تولید کرد.
گرچه این مدل نیز از همان موتور ۱۰ سیلندر وی شکل ۵.۲ لیتری مورد استفاده از نسخه ی چهارچرخ محرک استفاده می کند اما میزان ارتقای صورت گرفته در موتور آن در مقایسه با نسخه ی چهارچرخ محرک کمتر بوده و همین مورد سبب شده تا قدرت تولیدی موتور از ۶۱۰ اسب بخار به ۵۸۰ اسب بخار کاهش پیدا کند.
اما در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ لامبورگینی تصمیم گرفت تا نسخه ی اسپایدر این خودرو را به غرفه ی خود بیاورد که با طراحی محصور کننده ی خود نظر علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. این مدل نیز از قوای فنی مشترک با مدل کوپه برخوردار است و اگر بخواهیم دقیق تر باشیم باید گفت که موتور آن می تواند ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۳ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. با چنین مشخصاتی این خودرو می تواند در عرض ۳.۶ ثانیه خود را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است. در ادامه پیشنهاد می کنیم ویدئویی را که از این سوپر اسپرت زیبا و البته قدرتمند تهیه شده است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/19
ماهم سایپا کوکیک داریم با 87 خر درخشان که لقد میزنن 😂😃😃