موضوعات داغ

طراحی شورلت کامارو مخصوص برای مسابقات

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چند سال پیش کمپانی خودروسازی جنرال موتورز تصمیم به کاهش حضور مدل‌های اسپرت شورلت در بازار اروپا گرفت، ولی همچنان سعی داشت حضور محصولاتی همچون شورلت کامارو و شورلت کوروت را در برخی از کشورهای اروپایی حفظ کند. به همین دلیل یکی از محصولات ویژه کامارو و بیشتر کانسپت آن را برای معرفی در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 آماده کرده که از امکانات و طراحی ارتقا یافته سود می‌برد.
یکی از ویژگی‌های اصلی این ماشین نسبت به نسخه‌های استاندارد را می‌توان کاهش ارتفاع اتومبیل عنوان کرد که حالا با استفاده از سیستم تعلیق اسپرت موسوم به FE4، کف اتومبیل حدود 30 میلی متر به سطح زمین نزدیک شده است که علاوه بر اسپرت نشان دادن این خودرو، می‌تواند عملکرد بهتری در پیچ‌ها داشته باشد که خب با توجه به نام گذاری این محصول تحت عنوان "Track concept"، می‌توان هدف اصلی طراحی این ماشین را حضور در مسابقات توصیف کرد.

شورلت کامارو

شورلت کامارو


در ادامه شورلت کامارو Track concept هم بر روی چهار عدد رینگ 20 اینچی آلیاژی براق با لاستیک‌های "گودیر ایگل F1 سوپر اسپرت" سوار شده است که نیروی گرداننده آن توسط پیشرانه‌ای هشت سیلندر 6.2 لیتری با حداکثر قدرتی 453 اسب بخاری و گشتاوری 617 نیوتن متری تامین می‌شود که در میانه راه آن جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک و یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی قرار گرفته و همچنین برای مهار آن هم سیستم ترمز قدرتمند برمبو به خدمت گرفته شده است که مجموعه کالیورهای آن را از پشت رینگ‌های 20 اینچی می‌توان مشاهده کرد.
در کنار ارتقا فنی، یک کیت بدنه اسپرت هم برای طراحی ظاهری این خودرو و همچنین داخل کابین آن ارائه شده است که می‌توان جزییات آن را متشکل از صندلی‌های اسپرت "ریکارو"، فرمان D کات، پدال‌های آلومینیومی، سیستم اگزوزی جدید، بامپرهای جدید زیر سپر جلو و... عنوان کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/21
نمیدونم چی بگم.
هر چی به این خوش هیکل آمریکایی بگم کمه.از نظر من این از MUSTANG جذاب تر هستش.