موضوعات داغ

وقتی آسمان بر فلفل مرسدس بنز می تابد + فیلم

عکس مطلب اول
جدیدترین شاهکار مرسدس بنز در سگمنت خودروهای سوپر اسپرت را باید مدل AMG GT دانست که در کنار عملکرد فنی بسیار خوب و تکنولوژی بالا دارای ظاهری جذاب و اسپرت نیز هست. در نمایشگاه خودروی ژنو نیز مرسدس بنز دو مدل از این خودرو را برای نمایش به غرفه ی خود آورده بود.
مدل اولی که قبلا در خودروبانک معرفی شد مدل AMG GTR بود که قوی ترین نسخه ی خیابانی این خودرو است. مدل کاملا جدید دیگری که مرسدس بنز به این نمایشگاه آورده مدل AMG GT C رودستر است. این خودرو نسخه ی بدون سقف از AMG GT است و به زودی وارد بازار خواهد شد. این مدل در نسخه عرضه می شود که یکی AMG GT رودستر نام دارد و دیگری هم AMG GT C رودستر که نمونه ی موجود در نمایشگاه از مدل دوم بوده که دارای پیشرانه ی قوی تری است.
مدل معمولی این خودرو مجهز به موتور ۴ لیتری هشت سیلندر وی شکل است که دارای دو توربوشارژر بوده و می تواند ۴۶۹ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. این خودرو می تواند در عرض ۳.۹ ثانیه شتاب صفر تا صد کیلومتر را به ثبت برساند و حداکثر سرعت آن نیز ۳۰۲ کیلومتر بر ساعت است.

 AMG GT C رودستر

AMG GT C رودستر


مدل دوم که در ویدیوی آماده شده توسط خودروبانک نیز نشان داده می شود مدل GT C است که در حقیقت نسخه ی بدون سقف AMG GTS به شمار می رود. این خودرو نیز همانند مدل عادی از یک موتور ۴ لیتری هشت سیلندر وی شکل با دو توربوشارژر بهره مند است اما قدرت تولیدی آن به ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۸۰ نیوتون متر افزایش یافته است. نتیجه ی این افزایش قدرت و گشتاور، رسیدن شتاب صفر تا صد کیلومتر به ۳.۷ ثانیه و افزایش حداکثر سرعت خودرو به ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت است.
این خودرو مجهز به سیستم چهارچرخ فرمان گیر است که در سرعت زیر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چرخ های عقبی را در جهت خلاف چرخ های جلو می چرخاند و در سرعت های بالا نیز چرخ های عقب را موازی با چرخ های جلو می چرخاند.
این خودرو با قیمت حدودی ۱۳۰ هزار دلار برای نمونه ی GT و ۱۵۰ هزار دلار برای مدل GT C به بازار خواهد آمد و عرضه ی آن به احتمال قوی از پاییز ۲۰۱۷ آغاز می شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
بهترین خودرو ساز تاریخ
1395/12/24
wow