موضوعات داغ

پیکاپ ایسوزو، شایسته فراموش شده در ژنو + عکس

عکس مطلب اول
ایسوزو دیمکس وانت پیکاپ ایسوزو است که در سال گذشته در بازار ایران نیز عرضه شد. این پیکاپ چهار چرخ محرک که رقیبی برای خودروهایی چون تویوتا هایلوکس است از سال ۲۰۰۲ بر روی خط تولید ایسوزو قرار دارد و در بازارهای مختلف نیز با نام های مختلفی اعم از شورولت کلورادو، جمس کانیون و هولدن کلورادو نیز عرضه شده است.
آخرین نسل این خودرو که هنوز در بازار ایران عرضه نشده است اما در بازار جهانی موجود است نیز به نمایشگاه خودروی ژنو آورده شده بود تا در معرض نمایش بازدید کنندگان باشد.

ایسوزو دیمکس

ایسوزو دیمکس


ایسوزو دیمکس در نسل قبلی خود که در ایران نیز عرضه شد در بازار جهانی با ۵ نوع موتور مختلف عرضه می شد. اولین این موتورها بنزین چهار سیلندر به حجم ۲.۴ لیتر است که می تواند ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۲۰۷ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
مدل بعدی ۶ سیلندر وی شکل به حجم ۳.۶ لیتر است که ۲۱۱ اسب بخار قدرت و ۳‍۱۳ نیوتون متر گشتاور دارد.
موتور سوم که در بازار ایران نیز عرضه می شود از نوع توربودیزل بوده و ۳ لیتر حجم دارد. این موتور چهار سیلندر خطی ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور دارد.
موتور دیزلی بعدی ۲.۸ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر است که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتون متر گشتاور دارد.
آخرین موتور توربودیزل نیز ۲.۸ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر است.

ایسوزو دیمکس

ایسوزو دیمکس


در نسل جدید این خودرو که که از سال ۲۰۱۱ معرفی شده است موتورهای ۲ لیتری دیزلی، ۲.۵ لیتری دیزلی، ۳ لیتری دیزلی و ۲.۴ لیتری بنزینی در نظر گرفته شده اند که با جعبه دنده های ۵ دنده و ۶ دنده ی دستی و ۵ دنده و ۶ دنده ی اتوماتیک قابل سفارش هستند.
در خصوص ابعاد این خودرو نیز می توان به طول ۵.۲ متر، عرض ۱.۷۷ متر و ارتفاع ۱.۷۸ متری این خودرو اشاره کرد ضمن اینکه فاصله ی بین محورهای آن نیز حدود ۳ متر است. در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/22
اگه تو ایران با قوی ترین موتور دیزلی و بنزینی عرضه بشه ، هر کدوم هم در نسخه فول و نیمه اپشن و با گیربکس اتومات و دنده ای عرضه بشه ، ازش استقبال میشه!
یعنی قوی ترین نسخه بنزینی در دو نوع فول اپشن و نیمه فول ، هر دو نوع ، با گیربکس اتومات و دستی
و همینطور هم قوی ارین نسخه دیزل عرضه شه!
1395/12/23
سلام و خسته نباشید
لطفا از میتسوبیشی ال 200 ک رقیب همین خودرو هم هست گزارش ویدیویی تهیه کنید ممنون