موضوعات داغ

امداد و خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس سرویس» فعال شد

عکس مطلب اول
مدیر خدمات پس از فروش جهان نوین آریا از فعال شدن سرویس امداد و خدمات سیار با نام اکسپرس سرویس نیسان خبر داد.
فرشید کریمی مهر، ایجاد بسترهای بیشتر ارتباطی برای راحتی و آسایش مشتریان را از برنامه‌های شرکت جهان نوین آریا برشمرد و بیان داشت: به‌منظور اطمینان خاطر مشتریان و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب آماده‌ی ارائه خدمات شبانه‌روزی لازم به مشتریان نیسان هستیم.
وی به عقد قرارداد همکاری مشترک با «امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی» اشاره کرد و گفت: کلیه خودروهای عرضه شده توسط شرکت جهان نوین آریا تحت پوشش خدمات امداد و ناوگان بزرگ این کانون قرار گرفته‌اند.
کریمی مهر خدمات اکسپرس سرویس را تشریح و بیان کرد: این خدمات شامل اعزام امدادگر (به صورت شبانه‌روزی)، رفع عیب در محل توقف خودرو، حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک پنچر یا زاپاس، سوخت‌رسانی (اتمام بنزین درسطح شهر و جاده‌ها)، اتصال باطری به باطری و تعویض باطری می‌شود.
وی افزود: هزینه کلیه خدمات ذکرشده برای خودروهای تحت پوشش گارانتی جهان نوین آریا به مدت دو سال رایگان است.
مدیر خدمات پس از فروش جهان نوین آریا، راه ارتباطی مشتریان با سرویس خدمات امداد و سیار را اینچنین توضیح داد: مرکز پیام ما با شماره تماس ۸۹۰۹ (کد ۰۲۱) به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی فنی به مشتریان و در صورت نیاز، ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادی با استفاده از ناوگان امدادخودرو کانون جهانگردی و ایرانگردی خواهد بود.
کریمی مهر به طرح ویژه خدمات نوروزی همزمان با آغاز به کار اکسپرس سرویس اشاره کرد و بیان داشت: طرح ویژه خدمات نوروزی از یکم تا سیزدهم فروردین‌ماه در شرکت و نمایندگی‌های مجاز اجرا خواهد شد. در این طرح، ۹ نمایندگی مجاز در سراسر کشور، طی ایام نوروز فعال و آماده ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرگاهی به مشتریان عزیز هستند.
وی افزود: شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، کرمان، گرگان، بابل و یزد مراکز فعال در ایام تعطیل نوروز هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد