موضوعات داغ

تویوتا GT86 خاص تر از پاگانی می شود!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شعبه آلمانی شرکت خودروسازی تویوتا به سبک شرکت های بزرگ سوپراسپرت ساز، با ایجاد یکسری تغییرات اقدام به ساخت نسخه ای بسیار محدود و ویژه از تویوتا GT86 با لقب "ببر" کرد تا خودروی اسپرت تویوتا خاص تر از یک دستگاه خودروی پاگانی هوایرا جلوه کند.
قاب مشکی رنگ آینه ها، اسپویلری بر روی درب صندوق عقب، رنگ بندی خاص نارنجی، رینگ های 17 اینچی آلیاژی و همچنین سیستم تعلیق جدید SACHS با کمک فنرهای اسپرت، ویژگی های جدیدی هستند که ببر آسیایی تویوتا به خود گرفته است.
علاوه بر تغییرات خارجی، برای داخل کابین ببر تویوتا هم می توان شاهد بکارگیری چرم صندلی های Alcantara با ترکیب جیر، کنتراست دوخت نارنجی و در نهایت بکارگیری مواد آلومینیومی در ساختار فاکتورهای داخل کابین بود که یک فضای بهتر در داخل کابین GT86 به ارمغان آورده است.
برای بخش مولد قدرتی هم احتمالا می دانید که تویوتا GT86 از پیشرانه ی 2 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر سود می برد. حال برای این نسخه ویژه هم پیشرانه مذکور انجام وظیفه می کند و بدون هیچ تغییر و تحولی در مقدار نیروی تولیدی آن، حداکثر قدرتی 200 اسب بخاری در اختیار این ببر آسیایی قرار می گیرد.
در آخر گفتنی است که نسخه ویژه تویوتا GT86 فقط در این ماه و به طور انحصاری در بازار آلمان عرضه خواهد شد که قیمت هر یک از آن ها چیزی معادل 34 هزار و 990 دلار بوده و همچنین تنها به تعداد محدود 30 دستگاهی آماده خواهد شد تا خاص بودن این خودرو بیشتر به چشم آید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/2
واای خدا ببین چی کارش کرد دلمو پر پرش کرد
بهترین خودرو برای یک ماشین باز همین GT86 هستش دیگر هیچ.بعد از NISSAN سری Z این برای دریفت حرف نداره
زنده با ژاپن
1396/1/2
خاص بودن ب کمیت نیس..‌.کیفیت پاگانی و مشخصات فنیش اونقده عالیه ک اگر هزارتام تولید بشه بازم خاصه....
1396/1/3
من موندم چرا تویوتا این موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی رو نذاشت رو هایلوکس جدید اکنون هایلوکس جدید مث سابق ۱۶۶ اسب قدرت داره اما با ۲۰۰ تا اسب خیلی عالی میشد
1396/1/5
به خاطر اینکه هایلوکس نیاز به گشتاور داره نه اسب بخار بیشتر و برای ماشین های باری متل هایلوکس یکم معادلات فرق داره.