موضوعات داغ

اولین تیزر تبلیغاتی هیوندای سوناتا جدید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از معرفی رسمی هیوندای سوناتا فیس لیفت در اسفندماه سال گذشته، گروه تبلیغاتی هیوندای پیش از عرضه این محصول به بازار کره جنوبی شروع به آماده کردن و انتشار فیلم‌های تبلیغاتی از محصول جدیدشان کرده‌اند که توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله قرار گرفته است تا شما هم با مدل جدید سوناتا آشنا شوید.
جهت یادآوری باید گفت که فیس لیفت‌ هیوندای سوناتا درست همانند دیگر محصولات جدید هیوندای، از طراحی نسل جدید محصولات این شرکت سود می‌برد و در دو مدل معمولی و توربو ساخته خوهاد شد که هر دوی آنها به جلوپنجره‌ی شش ضلعی بزرگ، چراغ‌های پیشانی اخم کرده، ورودی‌های اطراف سپر و بدنه‌ای عضلانی مجهز شده‌اند، ولی بر روی مدل توربو می‌توان چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، ورودی‌های بزرگ‌تری در اطراف سپر، جلوپنجره مشکی رنگ، دیفیوزر آیرودینامیکی در زیر سپر عقب، چراغ‌های خطر تاریک‌تر و در آخر هم خروجی‌های اگزوزی اسپرت را مشاهده کرد که ظاهری اسپرت و جذاب برای سوناتا به همراه داشته است.
در بخش مولد قدرتی این خودرو هم طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در نظر گرفته شده است که بر روی مدل استاندارد می‌توان شاهد فعالیت پیشرانه‌ای 1.7 لیتری دیزلی 141 اسب بخاری، پیشرانه‌ای 1.6 لیتری بنزینی 180 اسب بخاری توربو و در آخر هم شاهد فعالیت پیشرانه‌ای 2 لیتری بنزینی و سازگار با سوخت‌های گازی بود که می‌تواند حداکثر نیرویی 163 اسب بخاری تولید کند.
برای مدل توربو هم تنها پیشرانه‌ای 2 لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 245 اسب بخار تولید کند.


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/7
به این میگن طراحی جای هیچ حرفی رو نذاشته اگه مدل 2 لیتری توربوشارژر رو وارد کنن فاتحه همه خوندس
1396/1/7
حجم 2.4 نداره؟!
موتور توربو كه توي ايران ول معطل،در اين صورت با موتور 2 ليتري در برابر اپتيما GDi يا حتي خود سوناتا نسل قبلي هم حرفي براي گفتن نداره!
مثل اينكه هيوندا سياست فرانسوري هارو در پيش گرفته،نمونش همين سوناتا يا حتي توسان (ix35) جديد.
ازرا و سانتافه هم 2 ليتري نكنه صلوات!
1396/1/8
جلوشو که از همون زبان طراحی سانتافه استفاده کردن. پشتش رو هم که به سبک ماشین های کیا ساختند مثل سراتو حدودا البته که کیا هم زیرمجموعه همون هیوندای هست اما یک ذره دارند به هم شباهت پیدا می کنند ماشیناشون.
1396/10/13
البته هیوندا زیر مجموعه کیا هست 😁