موضوعات داغ

رونمایی کامل از نسل جدید هیوندای جنسیس + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تا الان هیوندای معرفی‌های گوناگونی از برند جنسیس داشته و در اکثر نمایشگاه‌های بین المللی شرکت کرده است تا محصولات لوکس خود را به نمایش بگذارد، اما حال این خودروساز کره‌ای فرصت بدست آمده در نمایشگاه اتومبیل سئول را غنیمت شمارده و در وطن خود یک نسخه ویژه از خودروی جنسیس G90 معرفی کرده و در کنار آن به ارائه جزییات سایر مدل‌های G90 پرداخته است.
بعد از چندین مقاله‌ای که در رابطه با جنسیس G90 کار کردیم، بدون شک تا الان اشراف اطلاعاتی کامل بر روی این مدل پیدا کرده‌اید و می‌دانید که نسخه آمریکایی آن به یک پیشرانه قدرتمند 5 لیتری هشت سیلندر مجهز شده است،

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس

اما هیوندای در نمایشگاه سئول نسخه‌ای ویژه رونمایی کرده است که بر روی بدن آن دو رنگ متفاوت سفید و مشکی نقاشی شده و شما را در نگاه اول به یاد محصولات قدیمی میباخ می‌اندازد. علاوه بر این‌ها، روکش‌های چرمی مات بر روی صندلی‌ها و همچنین استفاده از قطعات چوبی و آلومینیومی هم در کابین این نسخه بیشتر از همیشه دیده می‌شود تا هیوندای سدان لوکس خود را واقعا تبدیل به یک میباخ زیبا کرده باشد!.
در کنار G90 استاندارد، کمپانی خودروسازی هیوندای از مدل‌های پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی هم سخن گفته که برنامه تولید و عرضه مدل‌های پلاگین هیبریدی برای سال 2019 میلادی و همچنین برنامه ساخت و عرضه مدل تمام الکتریکی هم برای سال 2021 میلادی بسته شده است.

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس

با بستن پرونده G90 در نمایشگاه سئول 2017، حالا می‌توان به سراغ هیوندای جنسیس G70 رفت که شرکت سازنده تنها صحبت‌هایی پیرامون آن کرده است. براساس گفته‌های خود هیوندای، هدف اصلی این مدل بر روی رقابت با خودروی BMW سری 3 تعیین تنظیم شده است تا وظیفه خود را از نیمه دوم سال 2017 رسما آغاز کرده و بازار این باواریایی سری 3 را با چالش همراه کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/16
در برابر خودروهای لوکس بازار مثل لیفان 820 واقعا شانسی برای گفتن نداره.
الان شما ببینید چون نتونسته یک رنگ بزنه سقف رو اومده دو رنگ کرده که مشکل کمتر دیده بشه.
بحث ساعت هم هست ساعت عقربه داره یعنی دیجیتالی که تکنولوژی خیلی پیشرفته ای داره نتونسته بزاره که نشون می ده تکنولوژی کره خیلی ضعیفه.
دسته دنده اش هم خیلی راحت نیست عین تندر اتومات می زاشت که راه دست تر بود بهتر بود.
باربند هم نداره برا مسافرت بخوای بار بزاری.
1396/1/17
اولاه اینکه ساعت عقربه دار زده که اصالتش حفظ بشه مثلا بنز اومده روشنایی چراغو یه دکمه گردان سمت چپ زده شاید تکنولوژیش بدرد نمی خوره بعدش هم شما برو همون 820 رو سوار شو که از روی لکسوس کپی زده و چراغی عقبش مثل این میمونه که انگار 2 سال زیر افتابه!!!!!!
1396/1/17
خخخخخخخ
1396/1/18
مهدی جان خیلی خوب و ظریف به تشریح پرداختی
منم داشتم میگفتم که صد سال به خودرو های وطنی نمیرسه.
جلو پنجره رو هم که کلا از لیفان کپی کرده، آفرود هم که نمیشه باهاش رفت...
1396/1/16
با تشكر از سجاد عزيز بابت تهيه گزارش اگر يه مقايسه اي بين جنسيس هاي مدل ٢٠١١ با اين خودرو داشته باشيم خواهيم ديد كه واقعا هيوندايي برند جنسيس را تبديل به يك لوكس ساز كرده و اين نشان از عظم و قدرت و دانش هيوندايي است