موضوعات داغ

مسابقه جالب شاسی بلند مازراتی با اسب! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا همه قدرت و توانایی یک ماشین را با تعداد اسب‌های بخارش می‌سنجند و هرچه این اسب‌ها بیشتر باشد، قطعا نیروی بیشتری هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر هم اسب‌های بخار اتومبیل می‌تواند یک معیار خوب برای تعیین رقبای آن باشد تا یک مقایسه و یا مسابقه‌ای عادلانه با در نظر گرفتن چند فاکتور مهم دیگر میان آنان ترتیب داده شود. اما امروز می‌خواهیم شما را دعوت به تماشای یک فیلم جالب و بیشتر مسابقه‌ای متفاوت کنیم که یک طرف آن 275 اسب بخار و طرف دیگر آن هم تنها یک اسب قدرت قرار گرفته است تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مسابقه جالب شاسی بلند مازراتی با اسب!

مسابقه جالب شاسی بلند مازراتی با اسب!

مطمئنا باتوجه به عنوان مقاله تا الان فهمیده‌اید که در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. صف آرایی یک دستگاه خودروی شاسی بلند مازراتی در مقابل یک اسب شکارچی در اطراف شهر لیورپول که در این بین "دن اسکلتون" هدایت مازراتی لوانته و همچنین برادر وی یعنی "هری اسکلتون" هم هدایت اسب شکارچی ملی را برعهده گرفته است تا یک مسابقه جالب میان ماشین و حیوان با هدایت انسان ترتیب دهند که می‌توانید فیلم آن را در خودروبانک تماشا کنید.

مسابقه جالب شاسی بلند مازراتی با اسب!

مسابقه جالب شاسی بلند مازراتی با اسب!

در ادامه هم بد نیست بدانید که نیروی محرک مازراتی لوانته توسط پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی تامین می‌شود که به یک جعبه دنده 8 سرعته انتقال استاندارد متصل شده‌اند. پیشرانه بنزینی V6 حجمی 3 لیتری داشته و دو خروجی قدرت 350 اسب بخاری و 430 اسب بخاری را ارائه می‌کند و پیشرانه دیزلی شش سیلندر 3 لیتری هم می‌تواند قدرتی 275 اسب بخاری در کنار گشتاوری بالا به خروجی ماشین تقدیم کند که حالا مازراتی لوانته با همین پیشرانه دیزلی در مقابل اسب معروف انگلستانی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/16
آقا سجاد پس فيلمش كو ؟
سر كاري بود ؟
1396/1/17
چرا فیلم نداشت؟؟؟
1396/1/17
فیلمش گیر کرده رو یه تصویر!!!!