موضوعات داغ

سال 2016، سال مرگ کیا سراتو کوپه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی خودروسازی کیا اوایل سال 2016 میلادی در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2016 از جدیدترین مدل‌های سدان و هاچ بک "فورت" در قالب نسخه‌های فیس لیفت رونمایی کرد که در زیر کاپوت آن از پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر خطی استفاده می‌شد و قرار بود درنمایشگاه بین المللی دیترویت امسال هم نسخه‌ای فیس لیفت از خودروی کیا فورت کوپه معرفی شود. اما اخیرا نه تنها یک مدل جدید از خودروی کیا فورت کوپه معرفی نشد، بلکه صحبت‌هایی نیز به گوش می‌رسد که شرکت خودروسازی کیا قصد دارد مدل‌های کوپه این برند را از برنامه تولیدی خود خارج کند.
براساس جزییات منتشر شده در وبسایت‌های بین المللی، کمپانی خودروسازی کیا در آخرین گفته‌های خود به این موضوع اشاره کرده است که خودروی کیا "فورت" کوپه آمار فروش بسیار ضعیفی در سال‌های گذشته از خود به نمایش گذاشته است، به همین دلیل کمپانی خودروسازی کیا برای احترام به مشتریان و همچنین نهایت استفاده از ظرفیت تولیدی کمپانی خود، تصمیم به توقف تولید این خودرو گرفته است.
در ادامه صحبت‌های بالا، گویا کمپانی خودروسازی کیا تولید مدل‌های کوپه کیا "فورت" را در سال 2016 میلادی متوقف کرده و هم اکنون در حال تحویل مدل‌های فروخته شده به مشتریان خود است، زیرا براساس گفته‌ها درخواست و ثبت نام از مشتریان برای عرضه این محصول در نمایندگی‌های کیا متوقف شده است تا نه در سال 2017 میلادی، بلکه 2016 میلادی سال مرگ کیا فورت کوپه لقب گیرد.
در انتها گفتنی است که خودروی کیا فورت کوپه دارای دو تیپ EX و تیپ SX بود که نسخه EX آن به همراه پیشرانه‌ی 2 لیتری چهار سیلندر 173 اسب بخاری با قیمت 19 هزار و 890 دلاری در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت و همچنین نسخه SX هم به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 201 اسب بخاری مجهز شده است که برای آن قیمت 20 هزار و 690 دلار در نظر گرفته شده بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/10
اينم اخر عاقبت اسباب بازي و لگن كره اي خريدن. خخخخخخ
1396/2/17
نه بابا