موضوعات داغ

تویوتا GT86 لیمیتد ادیشن معرفی شد

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا از مدل ۲۰۱۷ خودروی اسپرت GT86 لیمیتد ادیشن رونمایی کرد. این مدل یک نسخه ی تولید محدود از GT86 است که برای مثال قرار است تنها ۶۰ دستگاه از آن در بازار استرالیا عرضه شود. این خودرو به رنگ ویژه ی نارنجی متالیک عرضه خواهد شد که آینه ها و بالچه ی عقب آن به رنگ مشکی متالیک هستند.
این خودرو به رینگ های ۱۷ اینچی ۱۰ پره آلیاژی مجهز است که درون آنها نیز دیسک های ترمز برمبو با ابعاد ۳۲۶ میلی متر در جلو و ۳۱۶ میلی متر در عقب فرا گرفته اند. برای مقایسه بد نیست بدانید که ابعاد دیسک های ترمز در مدل عادی این خودرو ۲۹۴ میلی متر در جلو و ۲۹۰ میلی متر در عقب بودند.
کمک فنرهای این خودرو نیز از برند Sashs هستند تا پایداری خودرو نیز بهتر از قبل باشد.

تویوتا GT86 لیمیتد ادیشن

تویوتا GT86 لیمیتد ادیشن

در داخل کابین GT86 لیمیتد ادیشن نیز از روکش چرمی آلکانترا به همراه دوخت نارنجی رنگ بر روی کنسول، فرمان، تودری ها و دسته دنده استفاده شده است.
در قسمت فنی، این خودرو کمترین تغییرات را به خود دیده است چون از همان موتور باکسر ۴ سیلندر ۲ لیتری استفاده شده است که می تواند ۲۱۰ اسب بخار قدرت را در کنار ۲۱۲ نیوتون متر گشتاور تولید کند. این نیرو با استفاده از یک گیربکس ۶ دنده ی دستی و از طریق یک دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقبی انتقال میابد.

تویوتا GT86 لیمیتد ادیشن

تویوتا GT86 لیمیتد ادیشن

قابلیت دیگری که به داخل کابین این خودرو اضافه شده است یک صفحه نمایش ۴.۲ اینچی در مقابل راننده و البته صفحه نمایش ۶.۱ اینچی کنسول مرکزی هستند که به سیستم رهیاب ماهواره ای نیز متصل است. از دیگر امکانات این خودرو می توان به تهویه ی مطبوع دوگانه و سیستم نرم افزاری تویوتا لینک۲ برای ارتباط با تلفن هوشمند اشاره کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/27
چقدر ناز شده. موتورش حدود۱۳ اسب قدرتش بیشتر شده (که البته بیشتر انتظارش میرفت) ولی کابینش خیلی فرق‌کرده
1396/3/28
ای کاش همین موتور ۲۱۲ اسب بخاری تنفس طبیعی رو می زاشت رو هایلوکس جدید هم قدرت بیشتر هم شتاب بیشتر