موضوعات داغ

رنو ساندرو استپ وی، خوش فروش پارس خودرو در ارومیه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دومین نمایشگاه بین المللی کشور در سال 96 از روز سه شنبه مورخ 13 تیرماه کار خود را در استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه آغاز کرده است که در آن شرکت‌های مختلف داخلی و یا نمایندگان شرکت‌های بزرگ خارجی با محصولات متنوع خود در این نمایشگاه بین المللی حاضر شدند، اما یکی از پرکارترین خودروسازان داخلی در نمایشگاه بین المللی ارومیه، قطعا گروه خودروسازی سایپا و زیرمجموعه آن یعنی پارس خودرو خواهد بود که امسال درنمایشگاه بین المللی ارومیه 96 حضوری فعال داشتند که امروز مروری کوتاه بر روی محصول خوش فروش و پرمخاطب این گروه خودروسازی، یعنی خودروی "رنو ساندرو استپ وی" خواهیم داشت، پس در ادامه با خودروبانک همراه باشید.

رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

اولین حضور "رنو ساندرو" در بازار کشور، مربوط به اواسط سال 94 می‌شود که گروه خودروسازی پارس خودرو برای رقابت با خودروی 206 ایرانخودرو، خبر از تولید یک ماشین جدید هاچ بک‌ تحت عنوان "رنو ساندرو" داد که در آذرماه سال 94 تیم خودروبانک تجربه رانندگی آن را در اختیار شما قرار داد. اما خبر مهم‌تر از سوی پارس خودرو، شهریور ماه سال گذشته اعلام شد و آن هم تولید و عرضه "رنو ساندرو استپ وی" در قامت یک خودروی کراس اوور کوچک شهری با قابلیت‌های کاربردی بود که در مدت زمان اندک پس از عرضه، تبدیل به یکی از خوش فروش‌ترین محصولات پارس خودرو شد که حالا در نمایشگاه بین المللی ارومیه شاهد حضور آن در غرفه پارس خودرو هستیم.
برای مشخصات فنی رنو ساندرو استپ‌وی، گروه خودروسازی پارس خودرو و یا شرکت خودروسازی رنو دقیقا از همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر خطی از نوع K4M استفاده کرده است که بر روی رنو ساندرو هاچ بک شاهد فعالیت آن هستیم و می‌تواند در دور موتور 5750 دور بر دقیقه حداکثر قدرتی 105 اسب بخاری و در دور موتور 3750 نیز گشتاوری 140 نیوتن متری تولید کند.

رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

علاوه بر این‌ها، برای انتقال قدرت تولیدی موتور از یک جعبه دنده 4 سرعته تیپ ترونیک و همچنین از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی کمک گرفته شده که برای استفاده اختصاصی بر روی رنو ساندرو استپ وی، با یکسری تغییرات و بروزرسانی‌ها مواجه شده است که در نسخه هاچ بک با همین پیشرانه، با انتقال نیروی تولیدی موتور از طریق جعبه دنده دستی می‌توان مصرف سوخت 6.7 لیتر و همچنین شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ داشت، ولی اگر انتقال نیروی موتور را به جعبه دنده اتوماتیک بسپارید، مصرف سوخت اتومبیل به ازای هر صد کیلومتر کارکرد موتور به 8.3 لیتر و همچنین شتاب صفر تا صد آن هم به 11.5 ثانیه خواهد رسید که برای رنو "ساندرو استپ‌وی" قطعا عددهای بالاتر خواهد بود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/19
مصرف سوخت استپ وی پایین تره! فکر کنم اعلام شده0.3 لیتر پایین تره
1396/4/19
با وجود اینکه ساندرو بسیار با کیفیته ولی موندم کسانی که 10 میلیون پول بیشتر بابت استپ وی می‌دن! فقط برای روف ریل، ارتفاع کمی بیشتر؟؟
خب شما که خیلی عشق استپ وی هستی، یه ساندرو بخر 50 میلیون همه تجهیزات استپ وی رو هم براش بخر رو هم رفته 54 میلیون شاید بشه
در ضمن استپ وی نسبت به ساندرو آپشن هم نداره
1396/4/19
قیمت این ماشین کاذب به معنی واقعی کلمه است ، همون ال90 رو به خاطر تغییرات ظاهری باید تو بازار آزاد 60 تومن پول بدی و جیب دوستان دلال و شرکت های سودجو رو پر کنی. حیف پول
1396/6/14
دوستان گول نخوريد اين همون ال 90 است با كمي تفاوت درضمن تازه گي موتورش ايرانيزه شده
1397/3/1
درسته موتورش ال نوده ولی پلاتفرم بدنه رو هم باید در نظر بگیرین خوب.
1397/3/1
من کارمند نمایندگی سایپام . با اینکه موتورش به قول شماها ال نوده ولی پلاتفرم بدنه رو هم باید در نظر گرفته بشه خوب.وگرنه دنا هم همون موتورش سمنده چه دلیلی داره که دنا رئ بزاری کنار و بری سمند بگیری.درضمن استپ وی حداقلش 10 تومن قیمت کارخونه و بازارش فرق داره.