موضوعات داغ

ورود محموله محصولات هیوندا کرمان موتور به پارکینگ تهران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید سال گذشته بود که کرمان موتور توانست مجوز تولید دو محصول مختلف از هیوندا را بگیرد و رسماً نماینده این شرکت در ایران شود. بعد از مدتی از شروع تولید هیوندای i10 و هیوندای i20 این شرکت توانست مجوز واردات محصولات مختلفی از هیوندا از جمله سانتافه، توسان و سوناتا را بگیرد.
پیش فروش محصولات هیوندای چندی پیش آغاز شد اما تحویل اولین سری از این خودروها کمی با تاخیر آغاز خواهد شد. در حقیقت هیونداهای وارد شده توسط کرمان موتور به داخل کشور وارد شده بودند اما برای ترخیص این محموله کمی برای کرمان موتور مشکلاتی بوجود آمده بود که باعث تاخیر در روند تحویل این خودرو شد. اما این مشکل برطرف شده و اولین سری از هیونداهای کرمان موتور روز چهارشنبه گذشته وارد این شرکت شدند و روند شماره گذاری آنها به زودی انجام می شود.

ورود هیوندای کرمان موتور به پارکینگ تهران

ورود هیوندای کرمان موتور به پارکینگ تهران

حال دیگر با ورود اولین محموله از محصولات هیوندای توسط کرمان موتور، به زودی شاهد عرضه این خودروهای به بازار هستیم و قطعاً قیمت آنها نیز تسهیل خواهد داشت و امیدواریم با عقد قرارداد برای تولید این نوع مدل ها، بتوانیم شاهد ورود نسخه های پرطرفدار به خط تولید و متعاقباً کاهش قیمت آنها در بازار باشیم.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/8
میشه لطفاً راجع به مشکلی که در مورد اسپورتیج هست هم توضیح بدین؟
1396/5/8
ملت افسرده شورشو دراوردن رنگ سفید مسخره
1396/5/9
ملت ما مثل بز اخوش می مونن . . . از خودشون هیچ سلیقه یا منطقی بروز نمیدن . . . 10 سال پیش یه سری دلال ماشین سفیدو مد کردن اونم فقط برای اینکه راحت تر بتونن ماشینای چپی و دور رنگو تو پاچه مردم کنن... ملت احمقم فقط کورکورانه دنبال میکنن!
1396/5/15
دوست عزیز تا حالا سوار ماشین مشكی كه توی آفتاب پارك شده شدی؟ یا ماشین رنگ متالیك كه آفتاب نابودش كرده چطور؟! خوب كشور ما كشور گرمیه و كیفیت رنگ های روشن به جز سفید هم كه داغون "ماشینای داخلی" خوب به خاطر همینه كه ملت ماشین سفید میخرن و بعدشم اگه یك نفر ماشین رنگ خاص بخره موقع فروش هم باید دنبال مشتری خاص باشه
1396/5/8
"و متعاقباً کاهش قیمت آنها در بازار باشیم."
به همین خیال باش...
همونطور که i20 ارزون شد حتما توسان و سانتافه و ... هم ارزون میشن
تنها اتفاقی که میفته اینه که کیفیت ماشینا از قبل بدتر میشه
1396/5/8
من خودم یکی از منتقدان شرکت کرمان موتور هستم ولی به نظر من یکی از نکات مثبتی برای بازار خودرو وارداتی ها خوبه و باعث پایین اومدن قیمت میشه دقیقا همینه که واردات محصولات هیوندای هم دست آسان موتور هست و هم کرمان موتور که اگه دست به یکی و زد و بندی شرکت ها با هم انجام ندن میتونه قیمت های وحشناک بازار شکسته بشه و بازار رقابتی تر بشه...!!!!
1396/5/9
آرزوی بر جوانان ایرانی عیب نیست خخخخ
1396/9/4
پس کو این قول و قراراتون هنوز که النتراهای مهر و آبان و که تحویل ندادید.
حرفم بزنیم میگید ضد انقلابیم