موضوعات داغ

قابل اعتمادترین خودروهای بازار اروپا کدامند؟ + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از رانندگی با خودروهای متعدد در طول سال‌ها، وبسایت انگلیسی "کار بایر" یک ویدیو از 10 خودروی قابل اعتماد بازار اروپا ارائه کرده است که در ادامه توجه شما را به آن جلب می‌کنیم. اما بدون ارائه اعداد و ارقام دقیق، به نظر می‌رسد که این لیست تا حدودی ذهنی آماده شده باشد، هرچند یک نظرسنجی قطعا در آن دخیل بوده تا در نتیجه 10 خودروی قابل اعتماد بازار اروپا معرفی شوند.
اول از همه در ویدیو شاهد ولوو XC60 نسل قبل خواهیم بود که به عنوان" دهمین" خودروی قابل اعتماد اروپا معرفی شده است که بعد از آن در جایگاه "نهم" خودروی لکسوس NX، در جایگاه "هشتم" خودروی سوزوکی ویتارا و همچنین در جایگاه "هفتم" شاهد حضور لکسوس CT خواهیم بود.
بعد از ژاپنی‌های این لیست، به خودروی "کیا سید" خواهیم رسید که به نظر نمی‌رسد مشتریان از خرید آن پشیمان شوند، به همین دلیل با یک نمره قابل قبول در جایگاه "ششم" این لیست حتی بالاتر از ولوو، سوزوکی و یا حتی برخی از محصولات لکسوس قرار گرفته است، هرچند پس از آن خودروی شاسی بلند لکسوس RX یکی دیگر از محصولات ژاپنی این لیست و همچنین سومین عضو خانواده لکسوس در این لیست دیده می‌شود که جایگاه "پنجم" را بین قابل اعتمادترین خودروهای بازار اروپا به خود اختصاص داده است.
در جایگاه چهارم این لیست محصولی از اسپانیا، یعنی خودروی "سئات لئون" قرار گرفته است، اما مدال برنز قابل اعتمادترین خودروهای اروپا به خودروی آلمانی آئودی Q3 و همچنین مدال نقره آن هم به خودروی "اشکودا یتی" رسیده است، ولی مهم مدال طلای قابل اعتمادترین خودروهای اروپا خواهد بود که در ادامه با تماشای ویدیو می‌توانید به جواب خود برسید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/2
واقعا ژاپن عششقه

تو 10 خودرو 4 تا ژاپنی واقعاااا حرف ندارن
1396/6/3
چرا کمش میکنی؟؟
پنج تاهه😐
رتبه ۹ ۸ ۷ و ۱
1396/6/3
رتبه ۹ ۸ ۷ ۵ و ۱
نظر قبلی پنج جا افتاد😂😂😂
1396/6/3
۵ تا ژاپنی هست یه بار دیگه بشمارید....
1396/6/3
ببخشید من فقط تویوتا و لکسوس رو شمردم
بله 5 تا
1396/6/2
برترین خودروی قابل اعتماد توی اروپا
تویوتا راو 4
خودش گویای خیلی چیزاست
1396/6/3
بله . . . البته تو اروپا با قیمت 25 هزار دلار فروش میره، نه مثل اینجا که قیمتش 2 برابر کرولا باشه !!!
1396/6/3
بنز و بی ام و یعنی قابل اعتماد نیستن ؟؟؟
1396/6/3
درود برتمام برندهای ژاپنی که براشون جون مردم از همه چی مهم تره مخصوصا تویوتا