موضوعات داغ

دنا پلاس 1 میلیون تومان گران شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در آخرین تغییر و تحولات بازار خودرو، شاهد افزایش قیمت 500 هزار تومانی برای پژو 206 تیپ 2، افزایش قیمت 600 هزار تومانی برای دنا استاندارد و همچنین شاهد افزایش قیمت 800 هزار تومانی برای رنو ساندرو اتوماتیک هستیم، اما نکته جالب در افزایش قیمت محصولات تولید داخل، می‌تواند رشد 1 میلیون تومانی قیمت "دنا پلاس" از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو باشد.
باتوجه به اعلام رسمی ایران خودرو، جدیدترین و مجهزترین محصول این گروه خودروسازی یعنی "دنا پلاس" که دارای تغییرات بسیار خوبی نسبت به مدل‌های استاندارد خود است، در کارخانه چیزی معادل 48 میلیون و 52 هزار تومان قیمت خورده است که با رسیدن آن به بازار، به مرز 52 میلیون و 500 هزار تومان هم خواهد رسید که بسیار جای تامل دارد.

علاوه بر این همانطور که گفتیم، قیمت بازار پژو 206 تیپ 2 به قیمت 34 میلیون تومان، قیمت نسخه‌های استاندارد دنا به 45 میلیون و 700 هزار تومان و همچنین قیمت رنو ساندرو اتومات هم به مرز 54 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است که از حالا به بعد با قیمت‌های جدید به مشتریان عرضه خواهد شد.

دنا پلاس

دنا پلاس

صحبت از "دنا پلاس" شد، در ادامه بد نیست بدانید که تغییرات "دنا پلاس" نسبت به مدل‌های معمولی این خودرو تنها مربوط به امکانات بکار رفته بر روی آن خواهد شد که به ترتیب شامل چراغ پیشانی جدید مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، روکش‌های چرمی فرمان، سیستم چندرسانه‌ای جدید، دوربین دید عقب، سانروف داخل بدنه و چهار ایربگ ایمنی اشاره داشت که دو گزینه آخر برای اولین بار است بر روی اتومبیل‌های تولید داخل مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی سانروف دنا پلاس ریل داخل سقف داشته و به هنگام باز شدن بالای سقف قرار نمی‌گیرد و همچنین چهار ایربگ ایمنی که باعث شده خودروی دنا پلاس اولین محصول تولید داخل با ایربگ‌های ایمنی جانبی تلقی شود. به همین دلیل است که دنا پلاس در قیمت کارخانه بیش از 5 میلیون تومان گران‌تر از مدل‌های معمولی به مشتریان عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/12
به نظرم این مثل قبل راهکاری برای تحریک مردمه که بشتابند و این محصولات رو خریداری کنند؛ با توجه به انحصاری بودن بازار خودروی کشور میشه گفت حرکت زشت و گستاخانه ای در برابر مردم کردن امیدوارم توی تاریخ ننویسن اینارو
1396/6/12
مفت گرونه نخرید اقا نخرید
1396/6/12
تغییر فرم درب های خودرو با خطوط متفاوت! اگر چه شاید برای مشتری مهم نباشد اما به معنای طراحی و ساخت هشت قالب بدنه است که هزینه سنگینی برای ایران خودرو داشته است.
1396/6/12
بنظر من بی وای دی خیلی
بهتره
1396/6/13
خسته نباشن نوش جونشون باشه مردم کیلو چند!!
1396/6/13
فکر کنم خیلی زود خرید خودروهای بی کیفیت داخلی هم برامون رویا بشه. اصلا به آدم فرصت نمیدن پولشو جمع کنه مرتب قیمتو میبرن بالا
1396/6/14
تنها راهکارش همینیه که مدیران صنعت خودرو خودشونم به کار بستن . . . دزدی!
1396/6/15
ببخشید یه سوال شنیدم میگن سانروف دنا پلاس جالب نیست و آب جمع میشه روش به نظرتون درسته