موضوعات داغ

هیوندای می‌گوید بنز و بی ام و پول خود را احمقانه خرج می‌کنند!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شما هم فکر می‌کنید که برخی از ویژگی‌های اتومبیل‌های لوکس مثل سیستم‌های تشخیص حرکت دست برای سیستم مالتی مدیا و یا سیستم پخش کننده عطر در فضای داخل کابین یک ویژگی غیرضروری به شمار می‌رود، پس شما هم با "آلبرت بیرمن" مدیر ارشد شرکت خودروسازی "جنسیس" و مدیرعامل سابق بخش M کمپانی خودروسازی BMW هم نظر هستید، زیرا آقای "بیرمن" در سخنرانی خود هنگام رونمایی از خودروی سدان اسپرت "جنسیس G70" عنوان کرد: خودروی جدید ما رقیبی برای خودروسازان آلمانی خواهد بود که دارای امکانات مفید و کاربردی است، اما خودروسازان آلمانی هزینه‌های خود را صرف سیستم‌های کم ارزش و احمقانه می‌کنند.
آقای "آلبرت بیرمن" در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: بسیاری از ویژگی‌های بکار رفته در خودروهای لوکس آلمانی بیهوده و کم ارزش هستند و صرفا جنبه تبلیغات و بازاریابی برای شرکت‌های سازنده دارد تا در رسانه‌های مختلف بر روی آنان مانور دهند. پس خودروسازان آلمانی فقط بار اضافی بر روی دوش خریدار می‌گذارند تا محصولاتشان به فروش برسد.
آقای "آلبرت بیرمن" اضافه کرد: شرکت خودروسازی جنسیس باتوجه به صحبت‌های رییس شرکت هیوندای، تصمیم گرفته است که بر روی ویژگی‌های ساده‌تر و مفیدتر تمرکز کند که می‌تواند برای سال‌های آینده مورد اعتماد و استفاده مشتریان قرار گیرد. زیرا آقای Chung Mong-koo تاکید کرده است که می‌خواهد محصولاتش حتی برای 10 سال آینده درست همانند یک خودروی نو عملکرد مطلوب داشته باشد که در این زمینه پیشرفت‌های بسیار خوبی در کمپانی خودروسازی هیوندای و زیرمجموعه آن یعنی "جنسیس" صورت گرفته است.
در ادامه همچنین آقای "آلبرت بیرمن" در رابطه با تست محصولاتش عنوان کرد: ما برای هر خودرو بیش از 30 هزار کیلومتر تست‌های رانندگی انجام می‌دهیم و سپس آنان را به پیست نوربرگ رینگ آلمان می‌بریم و چیزی حدود 10 هزار کیلومتر دیگر با آن در پیست رانندگی می‌کنیم تا اگر اشکالاتی وجود داشته باشد، آنان را برطرف کنیم. من فکر نمی‌کنیم که شرکت‌های خودروسازی چنین کاری انجام دهند، شاید پورشه یا فراری چنین کاری انجام دهد، اما بسیاری از شرکت‌های خودروسازی محصولاتشان را 5000 یا 8000 کیلومتر و یا حداکثر تا 10 هزار کیلومتر تست می‌کنند.

نظرات کاربران

49 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/31
هيونداي عزيز تو هييييييچ دركي از خودروي لوكس نداري...اينو با تمام قدرت تويه محصولات مثلا لوكست ك هدفشون رقابت با بنز و ب ام و بوده نشون دادي و با اين حرفات ديگه كاملا اثباتش كردي برامون...جالبه ك اينو بگم نيمي از امكاناتي ك شما ازش ب عنوان خرج احمقانه نام مي بري و ب عنوان باري اضافي رويه دوشه مشتريان ازش نياد مي كني خواست خود مشتريان اين برند هستن!!!اونا مي خوان ك ماشيني ك سوار مي شن اين خرجاي ب قول شما احمقانه و بار اضافي رو داشته باشه... مثل ٧ رايحه يا چند نوع نور پردازي...مشتريان بنز و ب ام و همچين توقعاتي از محصولات اين دو كمپاني دارن اما هيچ وقت كسي چنين توقعاتي از ي هيوندا نداره!!! چون اصلا لوكس ساز نيست... واسه همين از نظر شما احمقانس چون دركي ازش ندارين...البته من مطمئن هستم ب زودي جواب كوبنده اي از طرف اين دو امضاي خودرو سازيه جهان خواهي گرفت...البته اگر هيوندارو قابل بدونن ك جديش بگيرن و جوابي بدن!!!! برند مورد علاقه ي من ك واقعا عاشقش هستم الفا رومئو هست اما حتي اين شركت با ١١٠ سال سابقه خودرو سازي به خودش اجازه زدن چنين حرفايي رو نداده هيوندا ك جاي خود داره...و من هم ب عنوان طرف دار پر و پا قرصش هم قبول دارم نه الفا نه هيچ خودرو ساز ديگه اي هرگز ب امپراطوريه اين دو غول نزديك هم نمي تونه بشه...وقتي خود شركت لكسس ك واقعا فراتر از اسياست و واقعا اسيا براش كوچيكه مي گه ما شايد از لحاظ كيفيتي ب الماني ها رسيده باشيم اما هنوز نتونستيم اون حس حسادت و حسرتي كه افراد موقع ديدن ماشين هاي الماني پيدا مي كنن رو نسبت ب خودرو هامون ايجاد كنيم ديگه هيوندا چي كارس اخه؟؟!!!!!
1396/6/31
بابا ترسیدیم کاه کاه
آفرین نشون دادی بیشتر از مدیر ارشد قبلی بی ام و میفهمی
با متنی که نوشتی فکر کنم حداکثر بیسوادی. البته اگه به بیسوادها توهین نکرده باشم
خداوکیلی خودت یه دور بخون یا بده یه آدم حسابی بخونه ببین خنده ش نمیگیره. شایدم گریه ش بگیر به خاطر همچنین هم وطنی!
مجبورین بیاین حماسی پیام بذارین. برو آماده شو فردا اول مهره برو مدرسه بجای پیام گذاشتن
بپا خواب نمونی عزیز
1396/6/31
اصولا کسایی که از ماشینهای بزک کرده کره ای خوششون میاد تجربه و دیدی نسبت به ماشین ندارن ، تهی از اطلاعات هستن ، حالا یه بنده خدایی از بالا تا پایین شروع کرده به ج دادن به همه با اسامی متفاوت ، با تکه کلام فردا اول مهره و ...
چقدر تعصب و بچه بازی
واقعا جای تاسف داره

من یه سوال دارم از همه ، یه بنز یه بی ام و و یه هیولای بی نام و نشون از هیوندای که پرواز میکنه و زیر اب میره و ...
شما کدوم و انتخاب میکنی ؟!
کسی هست بگه گزینه 3 ؟!
1396/7/1
به جون كي قسم بخورم كه من سهيل نيستم (اخه خيلي مهمه براي تو ماهان جوون توي اين دنياي مجازي)
اينم بدون بنده ،مثل شما كه خودت را در هيوندا ي سهامدار ميدوني
در ب ام و سهام ندارم
كه از حرف هاي اين آقا آتش بگيرم
بيافتن به جون هم اين دو تا شركت به درك
فداي تمام كساي كه اينجا كامنت گذاشتند
شمام بيا اينجا اتش كينه را بين بقيه فوت كن
ماهان جون اهل فن.
1396/6/31
به نظرم زیادی اغراق کردن.. همیشه نواوری ها و اپشن ها از خودروهای المانی به دیگران سرایت کرده. البته بحث اپشن های غیر کاربردی هم درسته ولی این امکانات و اپشن ها اجباری نیست.
1396/6/31
سلام بر دوستانی که جنسیس را نمیشناسن و برای خودشون نظر کشکی میدن. اینجا رو گوش بده عزیز
جنسیس جی نود رتبه دوم در میان خودروهای لاکچری بزرگ بالاتر از آئودی ای 7، بنز سی ال اس، بی ام و سری شش، کیا کا 900 (هفتم) و ... آدرس سایت:
https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/luxury-large-cars
جنسیس جی هشتاد رتبه سوم میان لاکچری های متوسط در جهان، همرده بی ام و سری پنج و بالاتر از لکسوس جی اس، بنز کلاس E، ولوو اس نود و ... آدرس سایت:
https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/upscale-midsize-cars
ان شاا... از خواب ناز بیدار بشین عزیزان
دوستانی که اظهار نطر مدیر ارشد سابف بی ام و راجع به این شرکت را عجیب میدانند باید بدونن اظهار نظر خودشون راجع به یه کمپانی بزرگ بسیار عجیب تر و بالاتر از اون مسخره است
1396/7/1
چه خبره آقا کی با شما بود ؟
مردم میان در مورد یه مقاله نظر میدن
یکی میاد با چند تا اسم که اکثرا اولش هم میم هس به همه جواب میده
انگار مردم به چند نسل قبل یارو توهین کردن
یه سایت us.news که یکی از بخش هاش ماشین هست اومده گفته g90 دوم شد
(مردم باید با این سایت بشناسند جنسیس را).
سایت های اصلی خوردو مثل car and drive کشک هستند که فقط us.news معتبره ؟
http://www.caranddriver.com/genesis/g90
ببین رنکینگش کجاست.
سایت های دیگه هم هست که g90 یا تو 10 تا اول نیست
یا 9 یا 10.
کسی منکر اینکه g90 تو 10 تا از بهترین هاست نشد ولی بعد از
برند های آلمانی و حتی جکوار انگیلس
ولی افرادی مثل شما بی ربط و بی منطق می خواید بگید جنسیس بهترین ماشین را زده
انگار که شریک پدرشونه.
چشم ما قبول می کنیم
ببخشید.
1396/7/1
عزیز دلمی میم جان.
دو تا جمله آخرتو خیلی دوست داشتم برای همین بهت میگم عزیز دل
تو همون سهیلی؟ به من نگو بی منطق سهیل جان زشته! تو که باسوادی و سایت های car and driver میخونی زشته،
منظور من از متنی که نوشتم مشخصه، بذار اهل فن نظر بدن کی بی منطقه عزیز دل
جنسیس بهترین در دنیا نیست اما مدیر ارشد سابق بی ام و میتونه بگه وضعیت اونجا چه جوریه! خیلی از حرفهاش آتیش نگیریم عزیز دل
1396/6/31
البته هزینه کردن احمقانه بنز و بی ام و اونجایی مشخص میشه ک بعد از گذشت 10 سال حتی چرم صندلی هاشون چرم دور فرمونشون سالم هستن ! و هزینه کردن خردمندانه هیوندای باعث میشه ک خودروی صفر کیلومتری مثل سوناتا بعد از 50 هزارتا از در و دیوارش صدا بده ! بیخیال
1396/6/31
چندتا بنز و بی ام و تا حالا داشتی نگفتی مهردادجان!
اون سوناتا دومین خودروی برتر تمامی سدان های میدسایز در دسته افوردبل هست عزیز
یه سر به سایت معتبر usnews بزن
آره بیخیال با افرادی مثل شما بحث فایده نداره
ان شاا... چرخ کسب و کار بچرخه بتوتی یه سوناتای پانصد هزار کار بخرنی سوار بشی بعد بیای نظر بدی وقت ما رو بگیری
1396/6/31
کار خودتو بکن چه کاری به آلمان داری انقدر یعنی سوزوندنت !!؟
1396/6/31
پوست شتر بار خر است
زمانی که آلمان و شرکتهایش صنعت داشتند اصلا کشوری بنام کره نبود و اگر کره الان خودرو میسازد مدیون شرکتهای آمریکایی و ژاپنی هست پس ادعا بجا خوب است و بقول ما ایرانی ها ؛لقمه باید به اندازه دهان باشد
1396/6/31
بنده خدا خیلی جو زده شده... 40 هزار کیلومتر تست برای یک خودرو کار خاصی نیست...تازه شرکت لیفان هم این تست ها انجام میده...ولی مرسدس بنز برای ایی کلاس جدید اعلام کرد ما این ماشین رو مجموعا 4 میلیون کیلومتر تست کردیم...یا مثلا همین کاین جدید 4 میلیون و 400 هزار کیلومتر تست شده...در مورد آپشن هم یکی بگه که کدوم اختراع در دنیای خودروسازی توسط هیوندا به ثبت رسیده؟والا از abs گرفته تا همین رادار ها و رانندگی خودکار از اول مرسدس و ب ام و و آئودی طراحی کردن و الان اینا دارن کپی میکنن ...زمانی هم که جنسیس نسل قبلی رونمایی شد اعلام کردن که ماشینی ساختیم که در آینده میخواد با رولزرویس رقابت کنه...اگر حتی به اون سطح از مهندسی هم برسه ولی هیچ وقت برند رولزرویس با هیوندای قابل قیاس نیست
1396/6/31
هيونداي اصلا در صلاحيت اين نيست كه در مورد بنز و بي ام و نظر بده.يكي نيست به هيونداي بگه موقعي كه مديرعامل تو هنوز به دنيا نيومده بود بي ام و بنز ماشين هاشون رو به كل دنيا صادر ميكردن بعد تو رو چه حسابي تجربه ي اون ها رو زير سوال ميبري ميگي پول هاشون رو احمقانه خرج ميكنند؟؟؟؟؟؟؟؟
1396/6/31
تو هم صلاحیت نداری راجع به چهارمین خودروساز دنیا نظر بدی،
اگه به قدمت بود کیا جای اپل نشسته بود
برو بخواب مدرسه ت دیر نشه کوچولو
1396/7/1
از کی تا حالا هیوندای اولین خودروساز دنیا شده؟
1396/6/31
همیشه ابداع اختراع نوآوری و تولید علم و دانش کار هزینه بری بوده و هست اما مهندسی معکوس و کپی کاری محض و بی شرمانه کمپانی های کره ای و چینی که از دسترنج مهندسین اروپایی استفاده می کنند و با نیروی کار ارزان قیمت و اخیرا استخدام طراحان بنام شرکتهای معتبر کار ساده ایه.شرکتی که یه زمانی حسرت ایران ناسیونال ما رو می خورد چطور می تونه خودش رو با برندهای پر سابقه ای مثل بنز مقایسه کنه؟شرم آوره
1396/6/31
دم مدیرعامل سابق بخش M کمپانی خودروسازی BMW گرم
1396/6/31
افراد بخندند!:)
1396/6/31
دو کلام از مادر عروس .اسباب بازی کره ای .
1396/6/31
اینم دو کلام از خود عروس!
البته عروس تعریفی!
1396/6/31
بابا جمش کنید نمیتونید با ژاپنی ها رقابت کنید المانی پیش کش طرف خودش نمیتونه همچین تکنولوزیهایی بیاره تو اشغالاش میخاد ارزشهای کمپانیهای دیگه رو خراب و زیر سوال ببره بجای زهی خیال باطل اتفاقا همه عاشقه سیستم کنترل سیستم مالتی مدیا بی ام و هستن وقتی دستت رو با تکون دادن تو هوا کنترل میکنی سیستم های خودرو رو ...تو اینستا پره از کلیپاش سیستم 7 رایحه سری 7 که اصن دیونس

این اشغال جی 70 هم یک کپی پیست کامل بدون یک میلیمتر تغییر مزدا سه نیو فیس هس برید خودتو سرچ کنید ببینید کره ای ها کپی کار روی چینا رو سفید کردن تو کپی کاری

وقتی کره ای ها با ژاپنیا مقایسه میکنن میگن ژاپنی اپشن نداره ...اپشن خوبه ... حالا که با المانی مقایسه میکنن (هرچند اصن قابله مقایسه نیس با المانی) میگن المانی اپشنش بیشتره پ بدرد نمیخوره خخخخ
1396/6/31
اره همین کم مونده بود تو بگی بنز و بی ام و چپ هسن
1396/6/31
من موافقم که خیلی از آپشن ها ارزش و کاربرد چندانی ندارند
اما لازم به ذکر که همین محصولات کیا و هیوندای تو خیلی از جاها بخاطر برتری آپشن های الکیشون نسبت به ژاپنی و آمریکاییها فروش دارند .

محصولات المانی زمانی که کره جنوبی گاری سازی نداشت قدمت دارند
کره ها خیلی بلند پروازانه حرکت میکنند
موفقیت هاشون مثه موفقیت های سوسانو و جومونگ فقط در حد فیلم هستش .
1396/6/31
نظرات واقعا خنده داره....شما یک درصد فکر کنید یه نفر که شاید هیچی از ماشین نمیدونه..میومد میگفت هیوندای آپشن های بیخودی داره...چه غوغایی میشد.چه بزن و برقصی
عزیزان به خودشون زحمت ندادن حتی قسمت اول متن رو بخونن تا بدونن اون کسی که این حرف رو زده اصلا کی هست....

وقتی طرف ثابت میکنه سیستم تعلیق جی90 در برابر سیستم تشخیص دست اندازه مرسدس(خیلی خیلی ارزشمنده اما واقعا ارزش هزینه پرداختی برا یه آپشن غیر ضروری رو داره؟)بهتر عمل میکنه..دیگه حرفش سنده دیگه عزیز من....وقتی یه آپشنی فقط جنبه اینو داره که شما ببینیش و دهنت (عااا) باز بمونه و هیچ استفاده مفیدی ازش ندارید..به چه دردی میخوره جز هزینه اضافی؟

نمیدونم چرا کره ای ها انقدر دشمن دارن تو بازار....ما منکر ضعفشون در برخی موارد نیستیم ولی این ضعف ها در حدی نیس که یه فرد عادی مثل من بیاد بگه آآآشششغال کره ای..اسباب بازی کره ای..جالبه همین آدم میاد تو اینستا حرف از سلطان.پرشیا و سلطان elxحرف میزنه
1396/6/31
چه عجب یه نفر یه حرف درست حسابی زد
1396/7/1
یعنی شما واقعا اگه پول داشته باشی و فرض کنیم که تو بازار آمریکا باشی میری هیوندای میخری بین انتخاب هایی مثل بنز و ب ام و؟ جالب اینه که این آقای گوینده که مدیر سابق M power ب ام و بوده حتما به خاطر این نظرات مزخرفش از مقام مدیریت اخراج شده کینه به دل گرفته اومده داره ب ام و رو این جوری نقد میکنه
کیفیت بنز که خط تولیدش تو آلمانه کجا و کیفیت هیوندای که نصفش تو چینه کجا.
لابد این هیوندای بوده که ماشینو اختراع کرده
1396/6/31
همین که اینقدر بی وفا بودی که از ب ام و که به این جا رسوندت رفتی (یا نمیدونم انداختند بیرون)
گویای همه چیز هست
دیگه نمیخواد حرف بزنی. برو خودرو زیبا طراحی کن که مردم به قول خودد گول ظاهر را نخورند .
1396/6/31
علت عجیب عدم پیشرفت کشورمون روشن شد . ما دو دسته آدم تو مملکت داریم
1. وقتی بنز ماشین میساخت صاحب هیوندای به دنیا نیومده بود!
(این چه دلیل منطقی برای مقایسه دو شرکته ؟ اونوقت زمانی که یونان امپراطوری داشت آمریکا دست سرخپوستا بود! الان یونان کجاست آمریکا کجاست به جای این که ببینن یه شرکت تو بیست سال از صفر رسیده به جایی که میتونه با یه شرکت صد ساله رقابت کنه فقط زر زر میکنن (اینا دقیقا اون آدمایین که فرغونم ندارن سوار شن به غیر از بنز و پورش هم چیزو ماشین حساب نمیکنن))
2. بهتر از هیوندای نداریم
( قطعا بهتر از اون داریم مهم پیشرفته که فکق العادس همون طور که تو ده سال چینیا به جایی رسیدن که باور کردنی نیست این حجم از پیشرفت( اینا همونایین که یا در همون حدود ماشین دارن یا میخوان داشته باشن))
همین دو مورد رو به چیزای دیگه نسبت بدین ببینین چرا پیشرفت نمیکنیم
یکی جد اندر جد ایراد گیر چیزی که پیشرفت میکنه و فقط یه چیزی دیده اونو میگه . اینا همونایین که الان به چینی و کره ای ایراد میگرن و باباشون سی سال پیش به ژاپنی میگفت آشغال احتمالا پدربزرگشم به ماشینای آلمانی میگفت آشغال چون به نظرش خر جدش پیشرفته تر و اصیل تر بود .
اون یکی هم تو کف یه چیزی مونده و پیشرفت براش مفهومی نداره
1396/7/1
احسنت به تو بی نام و نشان که مشکل مملکت را با چندتا پیام چیدا کردی احسنت
لااقل اسم میذاشتی بفهمیم این خردمند نابغه کیه
کسی فکر نکنم تو کامنت ها گفته باشه بهتر از هیوندا نداریم. بعضیا گفتن تعصبی نباید راجع به یه برند خاص نظر داد که درست هم هست
1396/7/1
درود بر دوستان اقا ببخشید من اصلا صحبتم ب خودرو ربطی نداره فقط خواستم ب دوست عزیزمون بی نام اصلاع رسانی کنم که امریکا دست سرخپوستا بوده اشتباه هست چون سرخ پوستا امریکایی های اصیل هستند و شما هرجی سفید پوست یا سیاه پوست امریکایی میبینی از افریقا و اروپا مهاجر بودند ب امریکا حدود400سال پیش...
1396/7/1
مسئله خیلی از ما ایرانی ها اینه که مثلا فرق بین صنعت و امپراتوری رو نمیدونیم. تاحالا تو دنیا هیچ امپراتوری نبوده که پایدار بمونه ولی تو صنعت الان مدتهاست که همه دنیا آلمانیها رو به عنوان بهترین از نظر کیفیت و کارایی میدونن ولی متاسفانه در صنعت خودرو ما گول ظاهرو میخوریم و اصلا به بقیش کاری نداریم.آخه آقای بی نام کدوم هیوندای تونسته با یه موتور 2 لیتری توان تولیدی 250 اسب بخار رو داشته باشه یا با یه موتور 2.5 لیتری 400 اسب تولید کنه(منظورم پورشه باکستر s هست) و کدوم گیربکس کره ای تونسته به سرعت گیربکس های بنز عمل کنه. شما هنوز درکی از صنعت نداری که این حرفو میزنی توی هر صنعتی که بری مردم وسیله ای رو میخرن که سابقه بیش تری داره شما همین الان برو ببین بنز و ب ام و بیشتر فروش داشتن یا هیوندای جنسیس های g80 و g90(منظورم بنز و ب ام و های هم کلاس هست)
1396/7/2
در پاسخ به شهداد
یه سرچ بزن هیوندای RN30 آدم خوبه در مورد چیزی که اطلاع نداره نظر نده .
موتور دو لیتری توربو 375 اسب بخار
1398/8/5
نوخد نوخد هرکه رود خانه خود
1396/7/1
شما که اینقدر ناراحتی بقیه هموطنهات به هیوندای توهین کردند
ما شالا خیلی هم تند هستی
اولا ذکر منبع یه سایت us news چیزی را ثابت نمیکنه
اگه به سایته که اینها هم هستند :
https://www.autobytel.com/top-10-cars/new-cars/luxury-cars/

http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/best-luxury-
cars

https://www.forbes.com/pictures/mkm45gjjem/the-best-luxury-car-buys/amp/
حتما میگی اینهام معتبر نیستند
برو ببین g90 کجای لیستشونه
از اینکه کره ای ها پیشرفت خوبی داشتند شکی نیست
بعد از اون اپشن ها را اولین بار چه برندهای ابداع کردن
اپشن هایی از شیشه برقی گرفته تا سان روف و تنظیم ارتفاع و رادارو غیره
چند تا را کره ای ها اختراع کردن
درسته میگیم چینی ها کپی میکنن ولی تمام برند ها کپی میکنن
اکثر اپشن ها را همین بنز و ب ام و و ماشین های آمریکایی ابداع کردن
حتی هم ممکنه از رو هم،هم کپی کرده باشن
ولی اصالت رو اون ماشینی داره که بیشتر این اپشن ها را ابداع کرده
بعدهم اینجوری که شما خودد همه را بچه حساب می کنی
ببخشید خودت نی نی هستی.
1396/7/1
من یه اسم دارم عزیز دل برادر
من علیه بی ام و حرف نزدم اما خواستم یه خورده اطلاعات بدم به دوستان متعصبی که هیوندا و پیشرفت اون، اذیتشون کرده
نه من نه هیچ فرد دیگه ای نمی تونه بگه بی ام و خوب نیست به همون اندازه که نمی تونه کشکی راجع به جنسیس کامنت بذاره. ضمنا من آدرس دادم راجع به جایگاه جنسیس در بین خودروهای لوکس در جهان. بازم میذارم تا دوستان بخونن و اونهایی که کره را دوست ندارن اذیت بشن
https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/luxury-large-cars
https://cars.usnews.com/cars-trucks/rankings/upscale-midsize-cars
بدرود
1396/7/1
حالا خواهشا نذار که ما اذیت بشیم
رحم کن عزیزم
1396/7/1
آقا ماهان عزیز اولا اینکه هر دو لینکی که شما گذاشتین از یه سایته. دوما اینکه این ماشینا دست دوم هستن و سوما زده بهترین معامله ها نه بهترین ماشینا. همینی که این آقا نوشته درست تره شما اول برو یه ذره انگلیسی یاد بگیر بعد برو تو گوگل سرچ کن . جهت دیدن جایگاه کره ای ها در بازار جهانی میتونی یه سری به این سایت بزنی البته اگر متوجه بشی چی نوشته
1396/7/1
http://www.motortrend.com
1396/7/2
شهدادجان سلام
تو باز به ما فخر فروختی بخاطر زبان انگلیسی ت! این درست دوست عزیز! نمره تافل داری یا آیلتس؟
بابا برو زبان؟ نوشته بهترین معامله! نوشته ماشین دست دومه! دادی کی برات ترجمه کرده اینا رو؟ پولم گرفت یارو؟ خودمونیم جائی دیگه نگو انگلیسی ت خوب! ما دورهم هستیم مشکلی نیست. کسی ازت انتظار نداره که عزیز خجالت نداره!
عزیز من توی همون صنعت خیلی ها بزرگ بودن و الان خبری ازشون نیست
هوآوی کی اومده یا اپل کی وارد شده و الان بزرگی میکنه! زشته اومدی قیاس صنعت و امپراتوری گذاشتی و به این شکل ضایع و عجیب!
چند سالته عموجان که اینقدر روی مغزت فشار میاری خشگل بنویسی؟ میسوزه ها!!!
زبانت خوب نیست نمیخواد سایت خارجه بری! همین سایت خودروبانک نوشته سوناتا دو لیتری توربو 248 اسب بخار!!! همینم را نرفتی بخونی که ضایع پیام ندی! مهم نیست عزیز فکر کنم حداکثر همسن پسرم هستی، زمان داری برای ارتقاء سواد اما بجنب عزیزم بجنب
یا علی ما دیگه رفتیم و دیگه پیام در این صفحه نمیگذاریم قضاوت با دوستان
1396/7/2
بله درباره اشتباه من درباره دست دوم بودن ماشینا حق با شماست.
1396/7/2
آقا ماهان سوناتای 2 لیتری رو در بعضی از جاها زدن 202 اسب و بعضی از جاها زدن 245 اسب اما مرسدس a 45 و cla 45 با موتور دولیتری 380 اسب تولید میکنن اینم مدرک
http://www.motortrend.com/cars/mercedes-benz/cla-class/2017
فقط توی مدلش cla 45 رو انتخاب کنید
1396/7/1
واقعا ملت جالبی هستیم دوست عزیز بابات آلمانی هست ، خودت آلمانی هستی سهام دار مرسدس و بی ام و هستی ؟؟؟!!! یا بر عکس بابات کره ای ، خودت کره ای هستی یا سهامدار هیوندای و کیا هستی ؟؟؟!!
ولی یه نکته رو بفهم البته که چندتا شرکت برای هم کری خوندن که فکر نمیکنم به من و شما ربطی داشته باشه یا شاید از آلبرت بیرمن با سوادتر و با تجربه تری ؟؟!! حالا طرف اومده باز ژاپن ، کره میکنه بابا برو پرایدتو سوارشو و به فکر این باش خط تولیدش داره جمع میشه پولهاتو جمع کن ساینا اتومات ثبت نام کنی . اینه که ما انقدر هنوز بدبخت هستیم چون چشم پیشرفت هیچ کشوری رو نداریم و خودمون هم برای پیشرفت هیچ تلاشی نمیکنیم فقط تو همه بحث ها کارشناس هستیم مثله اینکه طرف رو میارن تو برنامه ورزشی در مورد بازی رئال مادرید و بارسلون نظر بده
1396/7/1
آقای زک میتونیم باهم یه مسابقه بزاریم ببینیم کدوممون بیشتر میفهمه
1396/7/2
جناب شاهین
ظاهرا شما بیکاری من یادم نمیاد اسم خودمو تو نظرم نوشته باشم گفتم آلبرت بیرمن که مطمئنا فکر نکنم اطلاعات و تجربه شما یک ده هزارم اطلاعات و توانایی و تجربه ایشون باشه بهتره با چرند گفتن بی سوادی خودمونو جار نزنیم
1396/7/2
هیوندای rn30 ماشین رالیه
1396/7/3
جناب آقای شهداد برادر عزیز موتورهای 2 لیتری توربو هیوندای ( 2.0 Theta II TCi GDi ) که روی سوناتا های توربو و سایر خودروهای هیوندای نصب هست قدرت 245 اسب بخار و گشتاور مفید 352.5 نیوتن متر رو دارن لطفا تحقیق کنید بعد نظر بدین
1396/7/1
این که پرداخت هزینه برای آپشن غیر کاربردی حرف درستیه. بر اساس این مقاله و پژوهش های فراوان دیگه 40 درصد رانندگان اصلا نمی دونن چطور از همه تکنولوژی های خودرو استفاده کنند.
New research reveals 40% of drivers don’t know how to use all the technology in their new car
http://www.admiral.com/magazine/news-and-current-affairs/drivers-dont-know-how-to-use-in-car-technology
اما آلبرت بیرمن به جای "احمقانه" از کلمه "تباه کردن پول" استفاده کرده که ترجمه عامیانه سایت در اینجا متعصبان رو عصبانی کرد بهتر بود به جای
BMW And Mercedes Waste Money On Useless Tech
می گفت
BMW And Mercedes buyers Waste Money On Useless Tech
یعنی خریداران بنز و بی ام و پول خود را برای تکنولوژی های غیرکاربردی تباه می کنند
به هر حال یک نگاه به گذشته هم کار خوبیه.

لینک مقاله: http://www.carscoops.com/2017/09/hyundai-development-boss-says-bmw-and.html
1396/7/3
الان همه جاى دنيا كپى بردارن مد شده چراغ جلوى همين ماشين كپى از بنز اس ٥٠٠ هست جلو پناه لكسوس گلگير جلو سرى ٥ و٧ جديد ب ام و!!!!
١٠٠ تا ننه وبابا داره تقليد كار خوبى نيست اختراع وپيشرفت خوبه أصلاً كشورى كه تاريخچه واصالتى طولانى نداره حتى حرف زدن وانتقادش جالب نيست باز اگر ژاپن تويوتا اين حرف رو ميزد ميگفتيم ٥ ساله پر فروش ترين كارخانه ماشين سازى دنيا رو داره وفقط ماشينهاش آب وبنزين ميخواد دوستم همين جنسيس رو داشت ٢ ساله كمك جلوش خراب شد!!!! سرويس وى آى پ هم داشت با پول خودش خريد نه داداش كره اى ها فقط تقليد ميكنن حالا حالا ها بايد برن جلو بوق بزنن!!!!