موضوعات داغ

چگونه یک تویوتا پریوس تصادفی تعمیر می‌شود؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
این تویوتا پریوس یک سرنوشت خشن و دردناک داشته است و حدودا 1 سال پیش دچار حادثه شده و از ادامه فعالیت خود باز مانده است. اما این پایان راه برای تویوتا پریوس هیبریدی نخواهد بود، زیرا یکی از مکانیک‌های معروف روسی که تاکنون احیا کننده بسیاری از خودروهای معروف بوده است، این بار تویوتا پریوس را انتخاب کرده و روند بازسازی آن را ضبط کرده است که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است که موارد جالبی در آن خواهد بود، بویژه برای کسانی که فنی هستند و به این جور موارد علاقه دارند.
در نگاه اول خودرو تنها آسیب جزئی دیده است، اما وقتی مجموعه سپر اتومبیل برداشته شده و رادیاتور و سینی فن و همچنین کاپوت آن جدا می‌شود، تازه خسارت‌های سنگین و اصلی به چشم می‌آید، بویژه ضربه خورد شاسی اتومبیل که قسمت جلوی آن را جمع کرده است.
اول از همه، آرتور که نام این مکانیک روسی است، دستگاه لیزر خود را بکار انداخته و شروع به اندازه گیری قسمت‌های آسیب دیده اتومبیل می‌کند، سپس یک وینچ زنجیری به شاسی اتومبیل نصب کرده و قسمت چپ و راست آن را به هم نزدیک می‌کند تا اندازه واقعی اتومبیل و فاصله پیچ تا پیچ آن بدست آید و در ادامه کارهای دیگر و قطعات جدید بر روی اتومبیل نصب می‌شود تا نتیجه آن سرپا شدن دوباره تویوتا پریوس باشد.
این مقاله به خوبی نشان می‌دهد که اگر ماشین شما حتی شاسی آن شکسته شود، معمولا باز هم می‌تواند احیا شود. با این حال اگر مکانیک شما برای هر ساعت کار 100 دلار بخواهد و هزینه تمامی قطعات بکار رفته در اتومبیل شما چیزی بیش از 5000 دلار شود، شاید ترجیح دهید که ماشین خود را به دست مکانیک‌های روس بسپارید تا ماشین شما را سالم و سرحال با هزینه کمتر بازسازی کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/12
پریوس 2016کم کار - بیمه نو و لاستیک نو-فنی عالی - هد اپ ديس پلي-سیستم صوتی جی بی ال- انتن کوسه ای- شارژ وایر لس- کی لس- درایو مد- سیستم پایداری الکترونیک- رادار نقطه کور- رادار بین خطوط- اینه تا شو برقی-دوربین عقب- سنسور پارک-رنگ شدگی جزیی به خاطر مالیدگی به درب پارکینگ اقای ارتور :). قیمت پایین زدم . فروش تنها به خاطر مهاجرت . به دلال نمیفروشم . اس ام اس پاسخگو نیستم . یا حق