موضوعات داغ

تیونینگ عجیبی از تویوتا CHR توسط Rowen + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در زمان رونمایی از خودروی تویوتا C-HR، بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های بین المللی به تحسین آن پرداختند و تبدیل به یک مثال بسیار خوب برای کمپانی خودروسازی تویوتا شد تا نشان دهد که از طراحی ماشین‌های ساده و خسته کننده فاصله گرفته و قصد دارد تا خودروهای جذاب و شاداب تولید کند که تاکنون مقاله‌های بسیار زیادی از این اتومبیل در خودروبانک قرار گرفته و یا حتی تست ویدیویی اختصاصی آن هم آماده شد تا شما مخاطبان عزیز خودروبانک بیشتر با فرزند جدید تویوتا و نسخه‌های وارد شده به کشور آشنا شوید.

تویوتا CHR

تویوتا CHR

در این مقاله قصد نداریم صحبت‌های گذشته را تکرار کنیم، بلکه می‌خواهیم جدیدترین پروژه تیونر مشهور ژاپنی، یعنی "روون Rowen" را برای شما تشریح کنیم که مثل همیشه، این بار هم سوژه خود را از میان محصولات ژاپنی انتخاب کرده است که این دفعه قرعه به نام خودروی کراس اوور تویوتا، یعنی تویوتا C-HR افتاده است تا نسخه 1.2 لیتری توربوشارژر آن بسته تقویتی Rowen را دریافت کند.

تویوتا CHR

تویوتا CHR

همین اول کار باید گفت که شرکت تیونینگ مذکور تا به حال پروژه‌ای در خصوص تقویت پیشرانه نداشته و تمامی تغییرات آن شامل طراحی ظاهری خودرو بخصوص طراحی بیرونی می‌شود، از این رو در پروژه جدید هم تنها شاهد تقویت بخش‌های ظاهری بخصوص قسمت‌های آیرودینامیکی هستیم. به این صورت که در قسمت جلوی تویوتا C-HR از یک بامپر بزرگ چند لایه استفاده شده است که به رسم عادت، در اطراف آن می توان شاهد چراغ های LED نواری شکل برای افزایش جذابیت کار باشیم. در زیر شاسی هم از رینگ‌های جدید آلیاژی 5 پره در کنار سیستم تعلیق جدید قابل تنظیم استفاده شده است تا با کاهش ارتفاع این اتومبیل نسبت به زمین، ویژگی های اسپرت این خودرو در کنار تغییرات Rowen بیشتر به چشم آید.
جالب‌ترین و سنگین‌ترین بخش تقویت بدنه را هم می‌توان در قسمت عقبی خودرو مشاهده کرد. در این بخش علاوه بر سیستم اگزوز چهار دهانه و یک دیفیوزر بزرگ در زیر سپر عقب، می‌توان یک باله نسبتا بزرگ را هم در انتهای سقف اتومبیل مشاهده کرد تا پروژه سنگین اسپرت سازی تویوتا C-HR تکمیل شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/7
خیلی خوشگل درستش کرده.
1396/7/7
چندرغاز بخار این ادا بازی رو نداره
طراحی خدا هم باشه تا زمانی که موتور قوی نباشه مفت نمی ارزه
1396/7/7
میدونم که اصلا هیچ ربطی به هم ندارن اما پشتش وقتی چراغاش روشنه یه نمه شبیه هوندا سیویک2017 هستش.
1396/7/8
اقایmil4d لطفا از کلمات درست استفاده کن.بحث خدا رو نیار ممنون