موضوعات داغ

فیلم صحنه آهسته عبور خودرو از چاله‌های سخت را ببینید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چاله‌ها دشمن هر راننده و علاقه مند به اتومبیل است، حتی افرادی که خودروی پیکاپ و یا شاسی بلند سوار هستند نیز با رسیدن به چاله‌های خیابان، سرعت خود را کم می‌کنند تا به همه بفهمانند که چاله‌های خیابانی چقدر بد هستند. حال برای نشان دادن ضرباتی که هنگام ورود به چاله به اتومبیل وارد می‌شود، گروه خودروبانک یک فیلم در رسانه‌های ویدیویی پیدا کرده و آن را در انتهای همین مقاله بارگذاری کرده است که می‌توانید با تماشای آن، حرکات آهسته با کیفیت بسیار بالا توسط دوربین‌های 4K را تماشا کنید که از لحظه ورود اتومبیل به چاله‌های خیابان و ضربات شدید وارد آمده به چرخ‌ها گرفته شده است.
خودرویی که برای انجام این تست انتخاب شده است، یک دستگاه مرسدس بنز E320 خواهد بود که در ابتدای فیلم شاهد وضعیت نامناسب آن در پارکینگ مرسدس بنز و همچنین سیستم تعلیق شکسته آن در قسمت جلو هستیم که پس از خرید، مراحل تعمیر و بازسازی بر روی آن انجام می‌شود. خوشبختانه این ویدیو توسط گروهی ساخته شده است که همیشه آزمایشات فنی خشن بر روی اتومبیل انجام می‌دهند و در کانال یوتیوب تحت عنوان Warped Perception شناخته می‌شود. حال در آخرین اقدام این گروه برای تهیه فیلم و افزایش دانش مخاطبان، یک دستگاه خودروی مرسدس بنز E320 قربانی شده است تا برای چند دقیقه شکنجه وحشتناک این گروه را تحمل کند.
در ادامه تست برای اینکه ضربات وارد شده به چرخ‌ها و اتومبیل بهتر درک شود، این گروه قطعات بدنه اتومبیل بویژه گلگیرهای جلو و عقب آن را جدا می‌کنند تا پس از ضربات وارد شده ناشی از چاله‌های خیابان، شاهد عکس العمل چرخ‌ها و سیستم تعلیق اتومبیل باشیم که در یک بخش به خاطر ضربه شدید وارد شده، شاهد برخورد چرخ به شاسی اتومبیل هستیم.
جزییات این ویدیو را بیش از این توضیح نخواهیم داد و در ادامه شما را دعوت به تماشای این ویدیو خواهیم کرد که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این ویدیو را از دست ندهید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/24
با دنا این کار ها رو نکنید
یه دفعه گیربکس یه طرف می افته یک طرف کمک فنر ها
1396/7/24
؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟
1396/7/24
فقط میتونم افسوس بخورم
این ماشینی که اونجا اوراقی به حساب میاد و هزار دلار هم نمیارزه رو ما باید تو ایران ۲۰۰ میلیون تومن پول بابتش بدیم!!!
عدالت از این بالاتر؟؟