موضوعات داغ

چه شرکت‌ها و برندهای خودرویی در نمایشگاه خودرو تهران حضور دارند؟

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودرو تهران امسال بسیار گسترده تر از سال گذشته برگزار می شود. این نمایشگاه از تاریخ 6 آذرماه یعنی دوشنبه همین هفته آغاز می شود و تا 10 آذرماه ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه 10 صبح الی 18 است که می توانید در این ساعات به نمایشگاه بیایید و از جدیدترین محصولات عرضه شده در بازار ایران دیدن فرمایید. در این نمایشگاه خودروسازان و شرکت های واردکننده زیادی حاضر هستند و می توانیم به گروه صنعتی ایران خودرو، گروه سایپا، مدیران خودرو، خودروسازی کارمانیا، ستاره ایران، ایرتویا، نگین خودرو، داتیس خودرو، آرمان موتور کویر، آرین موتور تابان، کیان موتور وارنا، ماموت خودرو، ریگان خودرو، آمیکو، سیف خودرو، عظیم خودرو، پاکرو، گروه بهمن و موتور سیکلت شهاب اشاره کنیم.

چه برندهای خودرویی در نمایشگاه حضور دارند؟
با توجه به لیست شرکت هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، باید گفت در سال جاری برندهای پژو، سیتروئن، رنو، دی اس، بی وای دی، چری، ام وی ام، مرسدس بنز، لوکسژن، فاو، مزدا، هاوال، دانگ فنگ، هایما، چانگان، ایران خودرو، برلیانس، سایپا، تویوتا، لکسوس، ماهیندرا، فولکس واگن، فوتون، بایک، آمیکو، هاوتای، چانگ فنگ، ولوو، بورگوارد، هیوندای و اسکانیا در نمایشگاه خودرو سال جاری حضور دارند.

غایبان بزرگ نمایشگاه خودرو
با وجود حضور گسترده برندها و شرکت های خودرویی، اما گویا چند شرکت بزرگ واردکننده خودرو در این نمایشگاه نیستند که می توانیم به پرشیاخودرو (بی ام و)، کرمان موتور (هیوندای، جک و لیفان) و آرین موتور (میتسوبیشی) اشاره کنیم که البته عدم حضور این شرکت ها به دلیل بسته شدن چند ماهه ثبت سفارش و بر هم خوردن شرایط بازار برای واردکنندگان بزرگ است که امیدواریم این مشکل به زودی توسط دولت حل شود.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/4
خوبه كه دو يا سه تا خودرو ساز معروف هستند،وگرنه ادم فكر ميكنه كه اسم بازيگراى چينى و كره ايى هستند،
ايران خودرو چيرو ميخواد بياره نمايشگاه........
1396/9/4
نمایشگاه بدون میتسوبیشی نمایشگاه نیست من که شرکت نمی کنم
1396/9/4
خب بجاش رنو هست
1396/9/4
وقتی ثبت سفارس بسته هست نمایشگاه چه معنایی میده ؟؟
1396/9/4
کیا و اطلس خودرو نگفتین
1396/9/4
نمایندگی رسمی نبود
1396/9/4
از مدیا موتور و برند ام جی خبری نیست ؟
1396/9/4
چرا نیسان حضور نداره؟!
پارسال شرکت کردم ولی از نظر مکان واقعا بد بود به طوریکه از جایی که پارک کردم تا خود نمایشگاه یک ساعت پیاده روی داشت امیدوارم امسال درست بشه
1396/9/4
هيونداي نيست؟خيلي مسخرس من به اميد هيونداي ميخواستم بيام.
کيا هم خوب بود
1396/9/4
ورودی میگیرن؟
1396/9/5
ما گفتیم میتسوبیشی با اکلیپس کراس و اوتلندر PHEV در نمایشگاه شرکت می کنه! اما متاسفانه اصلا نیومده! من می خواستم این دو خودرو رو از نزدیک ببینم!
1396/9/5
از فیات و آلفا موتور هم که خبری نیست؟