موضوعات داغ

هدیه آئودی به بازیکنان تیم رئال مادرید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در تلاش‌های اخیر کمپانی خودروسازی آئودی، این شرکت آلمانی موفق شد خود را به عنوان اسپانسر تیم رئال مادرید مطرح کند و نام خود را بر روی پیراهن این تیم بزرگ اسپانیایی چاپ کند، اما این شرکت خودروساز آلمانی بیشتر از اینکه اسم آن بر روی پیراهن تیم رئال مادرید جلب توجه کند، مراسم اخیر آن باعث شده است تا توجه رسانه‌های مختلف فوتبالی، خبرگزاری‌های بین المللی و حتی رسانه‌های فعال در حوزه خودرو به این مراسم جلب شود و آن هم اهدای محصولات مختلف آئودی به بازیکنان تیم رئال مادرید است.

باتوجه به انتخاب آزاد بازیکنان، کمتر از 14 بازیکن از تیم رئال مادرید خودروی محبوب آئودی Q7 را انتخاب کردند که سه نفر از آن‌ها نسخه Q7 e-tron Quattro را ترجیح دادند، اما کیکو کاسیا دروازه بان تیم رئال مادرید نسخه SQ7 TDI را انتخاب کرده است.
بعضی از بازیکنان رئال مادرید پای خود را فراتر از شاسی بلند Q7 گذاشته و خودروهای اسپرت آئودی را انتخاب کرده‌اند، همچون 4 بازیکن تیم رئال مادرید که خودروهای آئودی RS6 آوانت پرفورمنس را انتخاب کرده‌اند که تا 12 ماه آینده آماده می‌شود، اما کریستیانو رونالدو با خودروی اسپرت RS7 اسپرت بک رانندگی خواهد کرد.

دیگر مدل‌های RS که توسط برخی از بازیکنان رئال مادرید انتخاب شده‌اند عبارتند از آئودی R8 اسپایدر V10 و همچنین دو خودروی کوپه RS5 که نسخه قرمز رنگ آن به "لوکاس وازکز" تعلق گرفته است.
در حالی که شرکت کنندگان این مراسم ماشین‌های خود را تحویل می‌گرفتند، برخی از بازیکنان نیز فرصتی برای تست مجازی خودروی e-tron FE04 پیدا کردند که در واقع برای مسابقات فرمول E ساخته شده و قرار است که در تاریخ 2 الی 3 دسامبر سال جاری، اولین حضور خود را با آغاز فصل جدید مسابقات فرمول E در هنگ کنگ تجربه کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/5
آئودی عشقه مخصوصا صدای اگزوزش