موضوعات داغ

رونمایی از سوناتا هیبرید جدید در نمایشگاه خودروی تهران + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت پاکرو از نسل جدید هیوندای سوناتا هیبرید برای عرضه در بازار ایران عرضه در بازار ایران رونمایی کرد این خودرو نسخه فیس لیفت شده هفتمین نسل از هیوندای سوناتا است که با ظاهری جدید و به روز وارد بازار کشور خواهد شد.
هیوندای سوناتای هیبرید یکی از بهترین خودروها در خصوص ارزش در برابر بهای پرداختی به شمار می‌رود البته قیمت نهایی مدل جدید این خودرو اعلام نشده است اما با توجه به قیمت حدود ۱۷۰ میلیون تومانی مدل قبلی می توان انتظار قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان را برای مدل جدید نیز داشت که در مقایسه با اصلی ترین رقیب خود یعنی تویوتا کمری هیبرید بسیار ارزان تر است ضمن اینکه هیوندای سوناتا امکانات رفاهی بیشتری را نیز در مقایسه با تویوتا کمری ارائه می دهد.

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتای هیبرید جدید از نظر فنی تفاوتی با مدل قبلی ندارد و تنها ظاهر آن به روز شده است در بخش فنی این خودرو شاهد استفاده از یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم ۲ لیتر هستیم که از نوع تنفس طبیعی بوده اما به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است. این موتور بنزینی می تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور را در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. در کنار این موتور بنزینی هیوندای از یک موتور برقی با قدرت ۵۲ اسب بخار و گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر استفاده کرده است. به این ترتیب قدرت کلی ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۲ نیوتن متر از طریق گیربکس شش دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلوی این خودرو انتقال پیدا می کند.

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتای هیبرید دارای مصرف سوخت شهری ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، مصرف جاده ای آن نیز ۳.۷ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۴.۷ لیتر است و در هر کیلومتر تنها ۱۰۹ گرم گاز دی اکسید کربن از خود انتشار می‌دهد.

هیوندای سوناتا هیبرید

هیوندای سوناتا هیبرید

این خودرو با وزن ۱۵۹۲ کیلوگرم می توانند در عرضه ۹.۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت است. از امکانات سوناتای هیبرید جدید می‌توان به گرمکن صندلی های جلو و عقب، تهویه صندلی های جلو، کروز کنترل، گرمکن فرمان، صندوق پران، نمایشگر لمسی کابین، سیستم صوتی اینفینیتی، تودوزی چرم، سیستم کنترل پایداری، رادار هشدار نقطه کور، تنظیم برقی صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده، پرده جانبی، پرده عقب برقی، فرمان برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، کامپیوتر سفری، قابلیت انتخاب حالت های مختلف رانندگی، تحویه دوگانه خودکار و سقف پانوراما اشاره کرد.
در انتها می توانید گالری تصاویر و فیلم رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/6
این ماشین داره واسه اولین بار در جهان در ایران رونمایی میشه!؟
1396/9/6
امروز نمایشگاه بودم گفتند ۲۰۵ میلیون GLS+ تازه علی الحساب. یعنی احتمالا ازین هم بیشتر میشه!
1396/9/6
نامردا فرمونشو از سایپا کوئیک کپی زدن.
1396/9/6
چون هیبریده ماشین ارزنده اییه ظاهرشم واقعا خوبه ولی جلو کمری ۲۰۱۸ نمیتونه قد علم کنه
1396/9/6
عقبش شبیه به میتسوبیشی لنسر شده ، ولی در کل ماشین ژاپنی از کره ای خیلی بهتره . ماشین فقط ژاپنی .
1396/9/6
شما نخر ، کلا صفحات ماشین های کره ای شده پاتق بعضی از این ژاپنی دوست های پراید سوار که بیان عقده هاشون رو خالی کنن
1396/9/6
افرين به هيونداي هر روز بهتر از ديروز از تويوتا هم بهتر شده
1396/9/6
خود ماشین بیست ولی من متوجه نمیشم
مگه هایبریدی نیست؟؟ تعرفه کمتر گمرک مگه نمیده؟ پس چرا 200 :|
یکی روشن کنه موضوع رو
1396/9/7
دوستان آیا اصلاحاتی که در سوناتای بنزینی شامل فنربندی سیستم فرمان شاسی و تهویه مطبوع شده در این مدل هم اعمال شده؟
1396/9/7
متاسفانه بزرگترین نقص سوناتا گیر کردن کف خودرو تو خیابونهای غیر استاندارد و پر از دست انداز است.به شخصه معتقدم واسه کسی که قصد داره یه خودرو واسه استفاده خانوادگی و برای مدت چند سال تهیه کنه بهتره بره سراغ خودروهای کلاس اوور که با چاله چوله های خیابونها بهتر بتونه دست و پنجه نرم کنه.