موضوعات داغ

بی وای دی S7 خوش‌چهره کارمانیا رونمایی شد + فیلم

عکس مطلب اول
کارمانیا به عنوان نماینده بی وای دی پیش از این کار خود را در بازار ایران با خودروی کراس اوور S6 آغاز کرده بود و حالا این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران امسال مدل جدیدی را نیز معرفی کرده است که به زودی وارد بازار کشور خواهد شد.
این مدل جدیدS7 نام دارد و در حقیقت نه یک خودرو کاملا متفاوت بلکه مدل لوکس و ارتقا یافته از مدل S6 است بی وای دی S7 نخستین بار در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد این خودرو برخلاف مدل S6 که از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی برخوردار است از یک پیشرانه کم حجم تر اما دارای گشتاور بیشتر برخوردار است.

بی وای دی S7

بی وای دی S7

پیشرانه مدل S7 یک موتور چهار سیلندر دو لیتری است که به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها مجهز شده است. این موتور می‌تواند ۲۰۲ اسب بخار قدرت را در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را در بازه ی دور موتور ۱۷۵۰ ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. انتقال نیرو نیز با استفاده از یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به چرخ های جلو انجام می شود.

بی وای دی S7

بی وای دی S7

سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مستقل مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی مولتی لینک است. برای متوقف کردن این خودرو نیز از دیسک های خنک شونده در جلو و دیسک های معمولی در عقب استفاده شده است. ضمن اینکه سامانه‌های کنترل پایداری و ضد بلوکه ترمز نیز در این خودرو موجود هستند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است در خصوص ابعاد این خودرو نیز باید به طول ۴۸۳۵، عرض ۱۸۵۵ و ارتفاع ۱۷۲۰ میلیمتری اشاره کرد.

بی وای دی S7

بی وای دی S7

در داخل کابین نیز امکاناتی گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، دنده تیپ ترونیک، مانیتور بزرگ لمسی، تهویه دوگانه، کروزکنترل، تودوزی چرم، فرمان چرمی، سیستم فرود از تپه،سانروف برقی، چوب کاری کابین و آینه های برقی مشاهده می شوند.
در ادامه می توانید ویدیوی مراسم رونمایی و تصاویر این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/7
یعنی میخود بگه با این ماشین چهارتادختر میشه سوار کرد با بوگوارد دوتا مگه مشه مگه داریم
1396/9/7
با این قیمت بسیار ماشین با ارزشی هست برای خرید
از چری تیگو 7 بسیار بهتره به نظرم
بالاخره یک شرکتی دست از دزدی برداشت و یک ماشین رو با قیمت نسبتا معقول ارائه کرد
پ ن : کسایی که میگن 130 تومن برا ماشین چینی زیاده و اینا ........ فعلا که سانتافه شده 300 میلیون با موتور ضعیفتر و کیفیت ساخت مشابه ، این ماشین با این قیمت با ارزش ترین شاسی بلند مید سایز با کیفیت برای خرید هست
من که حتما یکیش رومیخرم ، ایشالا مثل s6 فقط با 2 تا رنگ و شرایط تحویل طولانی نفروشنش و این مورد رو هم بهبود بدن
1396/9/8
این ماشین رو دیروز تو نمایشگاه از نزدیک دیدم واقعا نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی داره
1396/9/8
لامذهب چین چقدر پیشرفت کرده
چند سال دیگه بگذره میزنه رو دست فرانسه
براتون سیتروئن DS7 کپی میکنه که خود فرانسه نتونه تشخیص بده اصلی کدوم یکی است

1396/9/11
با سلام خدمت دوستان
سوال من درباره اين خودرو اينه كه آيا دو ديفرانسيل هست يا تك ديفرانسيل؟ ممنون ميشم اگر كسي اطلاعاتي در مورد اين خودرو داشته باشه ارسال كنه
1396/10/25
تک
1396/11/18
میشه گفت بهترین چینی که به ایران اومده.حیف که با این هیکلش تک دیفرانسیله.
1396/11/27
دو ماه قبل جهت خودرو بي واي دي s7 ثبت نام کرده ام . هنوز موفق نشدم اين خودرو را از نزديك در شهرستان ببينم چرا شرکت محترم کارمانیا انچنان تبلیقاتی همانند رامک خودرو ویا ماموت خودرو و غیره ندارد در این دوماه خیلي دنبال فیلم فارسی بررسي خودرو بی وای دی S7 گشتم وجود ندارد ولی جهت خودرو رکستون سرچ میکنید تعداد بسیار زیادی فیلم فارسی و انواع مقاله جهت تبلیغات و بررسی در عرض این یک ماه وجود امده است شرکت کارمانیا یا اعتقادی به تبلیقات ندارد که کمتر کسی وجود دارد که این فکر داشته باشد و یا اینکه انقدر بی وای دی S7 بی کیفیت است که که جرات تبلیقات ندارند با توجه به این موارد و ترس از ادامه این نوع میديريت بعضی مواقع به فکر من میرسد که انصراف بدهم به عنوان نمونه بعد از مدتها امروز وزن این خودرو را از ماشین سه پیدا کردم كه در سايت كارمانيا وجود ندارد جهت ديدن اين خودرو به مازندران رفتم اين شركت خودرو را جهت بازديد نياورده بود با تشكر از خودرو بانك
1396/12/19
ماشين خوبيه... تبليغ زيادي كه نتونه تعهدش رو به موقع انجام بده به چه درد ميخوره ....همون قدر كه توليد ميكنه مشتري داره الان سه ماه جلوتر پيش فروشش پر شده و مشتري تو صف هم داره .... ضمنا ماشين خوبيه و اگه خواستي حواله ات رو ميخرم... واقعا ماشين هاي كره اي حداقل با تعرفه الان 50% قيمتشون فقط عوارض گمركي است و ...بي واي دي داره 32% عوارض ميده سانتافه 95% و...
1397/3/7
با سلام وخسته نباشید
اولا : آپشن هائیکه در خودرو اس7 به نمایش گذاشته شده صرفا" نمایشی می باشد. و مربوط به خودروئی است که در چین تولید شده است . ومطمئن باشید خودروئی که شرکت کارمانیا بانام اس7 مونتاژ میکند بسیار بی کیفیت وفاقد بعضی از آپشن های عنوان شده می باشد . مخصوصا" کیفیت رنگ ، که در چند نوبت کارواش رنگ سپرهای آن از بین میرود.
ثانیا" : شرکت کارمانیا مانند سایر شرکتهای دیگر که محصولات چینی را مونتاژ میکنند قصد افزایش قیمت اس 7 را دارد حتی بالاتر از 150 میلیون . در صورتیکه کلیه ثبت سفارشهای این شرکتها با کمپانی چینی بر اساس یوآن چین می باشد ولی متاسفانه با سوء استفاده از رشد قیمت دلار که ربطی به قیمت یوآن چین ندارد، بی دلیل ، اقدام به افزایش قیمت نموده اند. و تصور کرده اند مردم احمق هستند.
ثالثا" : به اشخاصی که قصد خرید اس7 را دارند توصیه میکنم که تا مردادماه یا شهریور ماه صبر کنند این خودرو را از کسانی بخرند که قبلا ثبت نام کرده اند ، زیرا مطمئا" به دلیل افزایش قیمت ، اکثر ثبت نام کننده ها قادر به پرداخت مابه التفاوت آن نخواهند بود وفروشنده های خوبی خواهند شد .
رابعا" : بعلت کمبود نمایندگی شرکت کارمانیا ، به طوریکه در بعضی شهرها حتی فاقد نمایندگی می باشد امکان سرویس دهی وجود ندارد و خدمات پس از فروش بسیار پائین خواهد بود .
به دلایل فوق فعلا" از ثبت نام اس 7 خودداری کنید ویا حتی از خرید آن ، زیرا صاحب اول وآخر آن خودتان خواهید بود وبهتر است که یا این پول خوروی کره ای دست دوم بخرید . ممنون
1397/4/4
فرود از بچگی با اس 7 مشکل داری؟ اتقاقی برات افتاده داخل بی وای دی؟!!