موضوعات داغ

سیتروئن C3 زیبای فرانسوی در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد + فیلم

عکس مطلب اول
سیتروئن C3 خودروی جدیدی است که ساسپا-سیتروئن آن را چند روز پیش به طور رسمی رونمایی کرده بود و حالا نیز این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران در معرض بازدید عمومی قرار دارد. این خودرو در بازار ایران با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد و می تواند رقیبی برای هیوندای i20 باشد.
یکی از نکات جالب این خودرو این است که با قوی ترین موتور خود به بازار ایران خواهد آمد. در زیر کاپوت سیتروئن C3 شاهد بکار گیری موتور چهار سیلندر توربو با حجم ۱.۶ لیتری هستیم که می تواند ۱۶۵ اسب بخار قدرت را در ۶ هزار دور بر دقیقه و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را در ۱۴۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این موتور مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز است و مصرف ترکیبی آن باید عددی در حدود ۶ لیتر باشد. نیروی موتور نیز توسط جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.

سیتروئن C3

سیتروئن C3

روی درهای این خودرو ضربه گیرهایی وجود تا نگرانی در خصوص برخوردهای خفیف جانبی در شهر وجود نداشته باشد. در کل می توان این خودرو زا یکی از بهترین گزینه ها در کلاس هاچ بک های شهری دانست که هم امکانات مناسبی دارد و هم قوای فنی خوبی، ضمن اینکه ظاهر آن نیز متفاوت و جذاب است.
از امکانات این خودرو می توان به مواردی چون دوربین دید عقب، تودوزی پارچه ای، کروز کنترل، تهویه خودکار، سیستم رهیاب ماهواره ای، سیستم کنترل پایداری و ۴ عدد کیسه ی هوا اشاره کرد.

سیتروئن C3

سیتروئن C3

از نظر ایمنی نیز این خودرو یک محصول بروز اروپایی است و تمامی استاندارد ها را دارا می باشد. زمان عرضه ی دقیق این خودرو مشخص نیست ولی به زودی در بازار عرضه خواهد شد که قیمت نهایی و تیپ های آن نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه ی آن به بازار مشخص خواهند شد.
در ادامه می توانید ویدیو و تصاویر تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/8
بیشتر شبیه اسباب بازیه تا خودروی سواری
کیفیت پایین مواد داشبورد از عکس پیداست
1397/2/25
ما تو نمایشگاه از نزدیک دیدیم واقعا خوشگله بعد شما یه محصول اقتصادی اروپا رو داری میبینی خب قطعا کیفیت لوازم بنز رو توش کار نمیکنن ولی این که موتور ۱۶۰ اسبی روشه و وزنشم کمه یعنی خوراک شتابه و اینکه موقع رانندگی لذت میبری
1396/9/8
من به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنم خودروی توربو داخل ایران نگیرن چه برسه مونتاژ ایران خودرو و سایپا که تو دیواره!!!
چون اگه آسیب ببینه راحت ۱۵ تا ۲۰ پیاده میشین که با این کیفیت بنزین دور از ذهن نیس بعدم این دو تا کارخونه هیچ خدماتی نمیدن و به مشکلات شدیدی بر میخورن
1397/2/25
به قول خودتون اگه اسیب ببینه واقعا یکی باید خیلی بد رانندگی کنه و اصلا بی اهمیت به ماشین باشه تا توربوش خراب شه شما یه اصول ساده رو که انجام بدی ماشین توربو هیچچچ مشکلی ایجاد نمیکنه
1396/9/8
ماشین قشنگیه ولی جنس تمام داشبورد و رودری پلاستیک سفته
1396/9/12
عجیب جذب این ماشین شدم
سیتروئن با زانتیا تو ایران غوغا کرد و خودم حدود 4 سالی زانتیا داشتم واقعا عالی بود
این یکی که اصن گوله نمکه!!
قیمت نهاییش رو بدن و فروشش آغاز شه ایشالا میگیرم
1397/3/7
هی بد بخت ها ماشین فرانسوی اونم سیتروئن رو میکن اسبابازی ماشین خودت چی یره