موضوعات داغ

اولین محصول ماهیندرا برای ایران در نمایشگاه خودرو تهران + فیلم

عکس مطلب اول
ماهیندرا خودروسازی هندی است که به زودی از طریق عظیم خودرو قرار است محصولات خود را در بازار ایران به فروش برساند. اولین محصول ماهیندرا در بازار ایران یک خودروی شهری با ظاهری کراس اوور مانند است که KUV100 نام دارد.
این خودرو به یک موتور ۸۲ اسب بخاری با گشتاور ۱۱۵ نیوتن متر مجهز است که نیروی آن با استفاده از یک گیربکس ۵ دنده ی دستی به چرخ های جلویی منتقل می شود.
طراحی داخلی این خودرو نیز متفاوت با سایر رقبایش است و با وجود آنکه شاید بسیاری دیزاین داخلی متفاوت این خودرو را نپسندند اما فضای داخلی آن بسیار جادار است.
از امکانات این خودرو می توان به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو و توییتر، کنترلرهای سیستم صوتی روی فرمان، چراغ های روشنایی در روز، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری۷ سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، دو عدد ایربگ، قفل درب اتوماتیک، قفل کودک، نورپردازی داخل کابین، فرمان برقی، روکش پارچه ای صندلی ها، شیشه های برقی، آینه های برقی، محفظه ی عینک و چراغ همراه کننده تا منزل اشاره کرد.
این خودرو با قیمتی در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه خواهد شد و از رقبای آن می توان به لیفان X50، رنو ساندرو، ام وی ام X22 و دانگ فنگ H30 کراس اشاره کرد.
در انتها می توانید ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
تو نمایشگاه دیدم خیلی بی ریخت و ضایعست ، کیفیت توش واقعا در حد فاجعست ، من نمیدونم چه فکری میکنن میرن این ماشین ها رو میارن ، صدرحمت به ماشین های چینی
1396/9/16
داداش چین هم اولش همین بود ولی چند تا مدل تولید کرد و فروخت و موفقیت کسب کرد ! من خودم شخصا خوشم نیومد ولی خیلی ها به خاطر قیمت یا شاید سلیقه و امکانات میخرن ! در کل باید بگم این ماهیندرا هم یه روزی میاد میشه رقیب چینی ها اما ما تقریبا 55 ساله صنعت خودرو سازی داریم (بزن تو ویکیپدیا) ولی الان وضعمون اینه که ماشین های دست دوممون از ماشین های صفرمون قیمتش بیشتره ! همین زانتیایی که سایپا تولید میکرد دست دوم هاش همین الان تو بازار بیش از 40 میلیون قیمت داره !!! ولی خودرو های صفر همین کمپانی بیست تا سی میلیون ! آخه کجای دنیا یه ماشین دست دوم گرون تر از یه ماشین صفره !؟ اونم از همون کمپانی!!!!!!!! آخه ما تا کی باید عقب رفت کنیم من نمیفهمم !!!؟؟؟
1396/9/12
در نمایشگاه دیدم! طاحی داخلی بسیار افتضاح! محکوم به شکست! با دیدن این خودرو به محصولات چینی احسنت گفتم! ظاهرا صنعت خودروی هند شبیه صنعت خودروی ایران پویا نیست! گرچه به اعتقاد من باز هم خیلی بهتر از ما هستند! حداقل خودروهای راست و چپ فرمون تولید می کنند و ظاهر دلچسب تری از محصولات ایرانی دارند.
1396/9/12
چقد مابدبختیم خودروسازای داخلی مشغول سواستفاده وکثافت کاری های خودشونن هندی ها این وسط اومدن یه استفاده ای میبرن
1396/9/16
هزاران انسان رو کشتن، میلیون ها آدم رو نقص عضو و فلج کردن، 100 میلیون بار گفتیم در آشغال سازی رو ببندین گوش نمیکنن !
بابا لامصبا مردم ناراضی اند گل بگیرین دیگه در این آدمکشی مدرن رو !
والا اگه با بمب و موشک به جون مردم افتاده بودین این همه کشته نمیداد !!!
1396/9/17
عظیم دزد بگیم بهتره!