موضوعات داغ

شوروم لوکس استون مارتین در شهر توکیو ژاپن را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کشور ژاپن در جهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده اتومبیل در جهان به شمار می‌آید که برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان متعلق به این کشور هستند، همچون تویوتا، نیسان، مزدا، اینفینیتی، سوزوکی، سوبارو، آکورا، هوندا، ایسوزو و همچنین شرکت خودروسازی میتسوبیشی که تمامی آنان متعلق به کشور ژاپن هستند، حال باتوجه به این شرایط، پیش بینی می‌شود که شرکت‌های خودروسازی دیگر شانس حضور در کشور ژاپن را نداشته باشند و اگر هم حضور دارند، بازار آنان چندان پر رونق نباشد، اما با این وجود باز هم شرکت‌های مختلف خودروسازی در تلاش هستند تا توجه مشتریان ژاپنی را به محصولات خود جلب کنند، همچون کمپانی خودروسازی استون مارتین که برای نمایش محصولات جذاب و زیبای خود به ژاپنی‌ها، تصمیم به ساخت یک شوروم اختصاصی در پایتخت ژاپن گرفته است.

جالب است بدانید که در اوایل ماه جاری، کمپانی خودروسازی استون مارتین اعلام کرد که اولین شوروم اختصاصی خود را خارج از کشور انگلستان و در شهر توکیو راه اندازی کرده است تا اینکه از امروز درب‌های آن به روی مخاطبان باز شده است تا اینکه ژاپنی‌ها بتوانند محصولات استون مارتین را از نزدیک تماشا کنند.
شوروم استون مارتین در "Aoyama Dori" قرار گرفته است که در واقع یکی از ثروتمندترین و شلوغ‌ترین محله‌های شهر توکیو در ژاپن به شمار می‌رود. حال باتوجه به اینکه ثروت در سرمایه ژاپنی متمرکز شده است، این محله به عنوان یکی از ثروتمندترین مناطق جهان به شمار می‌آید که استون مارتین با انتخاب این نقطه از شهر، قصد دارد به افراد ثروتمند ژاپنی نزدیک شده و آنان را به خرید محصولات باکیفیت و زیبای خود ترغیب کند.

این شوروم اختصاصی استون مارتین شامل 3 طبقه برای نمایش محصولات این شرکت، فروشگاه کالا و همچنین یک فضای سرگرمی خواهد بود. اما در این شوروم هیچ اتومبیلی فروخته نخواهد شد و صرفا برا تماشای مخاطبان و آشنایی بیشتر آنان با محصولات استون مارتین راه اندازی شده است، ولی شرکت خودروسازی استون مارتین در مجاورت این شوروم بزرگ، یک نمایندگی فروش راه اندازی کرده است.
پاتریک نیلسون، مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: ما خوشحال هستیم که اولین مرکز تجاری خود را در کشور ژاپن و شهر توکیو راه اندازی می‌کنیم و این موضوع می‌تواند نقطه عطفی در برنامه ریزی‌های شرکت و سرمایه گذاری‌های بلندپروازانه ما در کشور ژاپن باشد. ما 3 سال پیش نمایندگی خود را در کشور ژاپن راه اندازی کردیم، اما حالا در مجاورت ساختمان نمایندگی موفق به راه اندازی یک شوروم بزرگ شده‌ایم تا نام تجاری خود را بهتر به مشتریان معرفی کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد