موضوعات داغ

جهان نوین آریا رتبه اول رضایت مشتریان در فروش را کسب کرد

عکس مطلب اول
براساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کرد.
این ارزیابی در بازه زمانی تابستان ۹۶ و با حضور تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو (شامل واردکننده و تولیدکننده) انجام شد. در این مطالعه، شاخص‌های مختلفی در فرایند فروش از خریداران مورد سنجش قرار گرفت که شامل اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی، توجه به خواسته‌های مشتری، هزینه و زمان صرف شده در فرایند فروش و تحویل خودرو می‌شد. با توجه به تمامی این شاخص‌ها، شرکت جهان نوین آریا به‌عنوان شرکت برتر معرفی شد. همچنین در شاخص نحوه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، که شامل برخورد با مشتری، نحوه اطلاع‌رسانی و سهولت در روش‌های خرید می‌شود، این شرکت با اختلاف بسیار زیاد در جایگاهی بالاتر از تمامی شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران قرار گرفت.
گفتنی‌ست شرکت جهان نوین آریا، در کمتر از یک‌سال از فعالیت خود با دو محصول توانست ۱۰ درصد از سهم بازار وارداتی‌ها را کسب کند. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتری‌مداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبان‌ها جاری کند. خدمات دیگری از قبیل تحویل به‌موقع خودرو، شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی با شعار «تحویل ناب»، خدمات پس از فروش قدرتمند در ۱۱ استان کشور و همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس‌سرویس» و سرویس در محل (Home Service) نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت انجام شده است.
لازم به ذکر است، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI به‌عنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقاء کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و خدمات، ارزیابی‌های دوره‌ای را از کلیه شرکت‌های خودرویی به عمل می‌آورد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/18
حقشونه با تحویل به موقع و با پلاک نه مثل شرکت نگین خودرو که پول رو گرفته حالا میگه ماشین نداریم