موضوعات داغ

ایلان ماسک اشتباهاً شماره موبایل شخصی خود را توئیت کرد!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ایلان ماسک به طور تصادفی، شماره تلفن همراه شخصی خود را به 16.7 میلیون نفر از دنبال کنندگانش در توئیتر نشان داد، زمانی که او سعی کرد با "جان کارمک" مدیرعامل کمپانی " آکیولوس" ارتباط برقرارکند.
به جای ارسال یک پیغام خصوصی، ایلان ماسک در پاسخ به "جان کارمک"، یک توئیت منتشر کرد که در متن آن نوشته شده بود: آیا شما وقت یک مصاحبه دارید؟ با شماره من تماس بگیرید. این توییت بلافاصله پس از انتشار حذف شد، اما کاربران موفق به ثبت "اسکرین شات" از توئیت ایلان ماسک شدند که در آن شماره تلفن همراه وی ذکر شده بود، اما متاسفانه در تصویر منتشر شده از این بی دقتی ایلان ماسک، شاهد سانسور شماره آن هستیم تا حداقل افراد بیشتری شماره وی را در تلفن همراه خود ثبت نکنند.

باتوجه به این توییت، گفته می‌شود که ایلان ماسک به دنبال آغاز یک همکاری با مدیرعامل فعلی شرکت " آکیولوس" و یا حداقل به دنبال همکاری با این شرکت فعال در حوزه فناوری خواهد بود تا با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته این شرکت و یا دانش فنی مدیرعامل این شرکت، در توسعه طرح‌های شرکت تسلا، اسپیس X و یا حتی OpenAI با یکدیگر همکاری کنند.
جالب است بدانید که شرکت "آکیولوس"، یکی از پیشگامان صنعت تکنولوژی و همچنین شرکت تولید کننده عینک‌های واقعیت مجازی است که به عنوان یک زیرمجموعه برای فیسبوک شناخته می‌شود. حال این اواخر شایعاتی وجود دارد که آقای "جان کارمک" به دنبال قطع همکاری خود با شرکت فناوری "آکیولوس" است که این موضوع را پایگاه خبری بلومبرگ نیز عنوان کرده است، حال باتوجه به توییت اخیر ایلان ماسک، به نظر می‌رسد که مقصد بعدی "جان کارمک"، یکی از شرکت‌های فعال ایلان ماسک خواهد بود که تنها گذر زمان حقیقت این موضوع را ثابت می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/3
اتفاقا من باهاش کار داشتم،
چنده شماره ش؟ 😂😂😂😂
1396/10/3
مغزشون رو درگیر میکنن هواسی براشون نمونده