موضوعات داغ

تفاوت قیمت نجومی لکسوس RX200t شرکتی و بازار آزاد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها با روند بسیار کند وزارت صنعت برای باز شدن ثبت سفارش، هر روز قیمت های نجومی جدیدی برای خودروهای وارداتی به گوش می رسد که اکثر آنها حبابی بوده و حتی با تعرفه های جدید نیز این قیمت ها منطقی به نظر نمی رسند. در این مقاله قصد داریم به لکسوس RX200t بپردازیم که چند هفته ای است ایرتویا اولین سری از این خودرو را تحویل مشتریان داده و با توجه به درخواست بسیار بالا برای این خودرو و عدم وجود این خودرو به صورت پلاک ملی در بازار، قیمت های بسیار بالایی برای آن در نظر گرفته شده است.
البته در ماه های اخیر لکسوس RX200t به بازار آمده بود ولی تمامی آنها به صورت خاص ترخیص و پلاک دریافت کرده بودند و حال با روند تحویل این خودرو توسط ایرتویا تعداد آنها اما به صورت رسمی بیشتر شده اند.
نمونه هایی که ایرتویا به مشتریان تحویل می دهد مدل های بسیار گوناگون و متفاوت هستند و قیمت تمام شده آنها برای مشتری بین 530 الی 630 میلیون تومان است اما اگر به بازار آزاد بروید شاید ارزان ترین لکسوسی که پیدا کنید زیر 630 میلیون تومان قیمت نداشته باشد و در کامل ترین مدل ها حتی قیمت آن به بالای 800 میلیون نیز رسیده اند!

لکسوس RX200t

لکسوس RX200t

نمونه ای که در تصویر این مقاله مشاهده می کنید کامل ترین مدل این خودرو در بازار ایران است که نسخه اروپایی EU است و دارای کیت F Sport نیز می باشد که تعداد بسیار اندکی از خودروهای لکسوس وارد شده این کیت را دارند و این مدل حدود 780 الی 800 میلیون تومان در بازار قیمت خورده است.
لکسوس RX با توجه به پیشینه خوب این خودرو در بازار، علاقه و اعتبار زیادی در بازار به آن وجود دارد و با وجود عدم عرضه ولوو XC90 در بازار احتمالاً یکه تاز سگمنت شاسی بلند بزرگ لوکس در بازار خودرو باشد. امیدواریم هر چه زودتر با باز شدن ثبت سفارش و ادامه واردات این خودرو، قیمت آن کمی تعدیل و منطقی تر شود.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/1
خودرو بانک عزیز بعضی جاها ی چیزایی مینویسیو قولایی میدی بعدن زیرش میزنی آدم از سایتتون کلا دل زده میشه و فک میکنه شمام با اینا هم دستی!!!!!

اون از چهارشنبه هفته قبل ک قرار شد ی مقاله مفصل درباره بازار خودرو بنویسیو پته همرو بریزی رو آب ک خبری نشدو دروغ گفتی!!!!

اینم ازین حرفای الکی ک اینجا زدی آخه فدات خوبه خودت گفتی قراره اجازه ندن خودرو چهل هزار دلاری ب بالا دیگه وارد نشه اونوقت چطو آر ایکسی ک نزدیک شصتاس قیمتش میخاد وارد ش!!!!!!!!!

هههههههههههههههههه

توروخدا هرچی میرسه نگیدو ننویسید و فکرم نکنید همه نفهمن



جرات داری بچاپ
1396/10/1
از خودروبانک صمیمانه تقاضا دارم لیست ماشین هایی رو که قرار نیست دیگه وارد ایران شوند را دزست اعلام کنند شما توی مقاله قبلی میگین nx بالای 40 هزار دلاره دیگه وارد نمیشه بعد این جا میگین rx200t که قیمتش بالاتره باز هم وارد خواهد شد!!!!!!
1396/10/2
اتفاقا ان‌ایکس زیر ۴۰ هزار دلاره از قضا، حتا فول‌ترین نسخه‌ش
1396/10/1
این روزا ماشینهای خیلی گرون شدن ساتتافه 280 سورنتو 300 ب نظرم خرید این ماشین ها تو ایران بی فایده هست کشوری ک هر روز قیمت ماشین میره بالا
1396/10/1
اصلا با قیمتش نمی خونه واقن همچین قیمتی برای این ماشین
1396/10/1
خیلی مسخره هست یه خودرو ۵۰ هزار دلار اینجا ۸۰۰ میلیون قیمت میخوره. مگه جنگه.
1396/10/1
خداوکیلی چقدر پولدار تو مملکتمون داریم که تقاضا واسه این مدل بالاست.800 میلیون.اونوقت منه بدبخت جون میکنم تا بتونم یه لگن پراید بتونم بخرم.اینم شکاف مریخی طبقاتی مملکت ما
1396/10/1
اگه قرار باشه ماشین با قیمت بالای ۴۰K دلار وارد نشه پس لکسوسی قرار نیست بیاد که بخواد قیمتش متعادل بشه
1396/10/2
حیف پول
1396/10/2
کسی که 800 میلیون داره بهتره بره کانادا یا استرالیا زندگی کنه, میتونه خودرو با قیمت مناسب هم بخره