موضوعات داغ

واکنش منتقدان به تصاویر منتشر شده از نسل جدید ب ام و سری 8

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در این چند هفته اخیر، تصاویری از خودروی جدید سری 8 در رسانه‌ها منتشر شد که این خودروی لوکس و اسپرت باواریایی را با پوشش کامل استتار، حین انجام آزمایشات جاده‌ای خود نشان می‌داد، اما حالا از داخل خود شرکت BMW، تنها 2 تصویر جاسوسی منتشر شده است که چهره سری 8 نهایی را در قسمت جلو و عقب بدون پوشش استتار نشان می‌ دهد که حالا می‌توانید در خودروبانک هم شاهد آنان باشید.
همانطور که در تصاویر می‌بینید، این نسخه پیش تولید طرحی بسیار جالب و جذابی دارد و نمی‌توان به طراحی محصولات BMW خُرده گرفت، اما در این مورد بخصوص یکسری مشکلات وجود دارد و آن هم طراحی شلوغ و پیچیده عقب اتومبیل است که نیاز چندانی به آن نیست، درحالی که قسمت جلوی آن تاحدودی ساده و اتو کشیده طراحی شده است، هرچند این موضوع بدان معنا نخواهد بود که طراحی جذاب و منحصربه فرد سری 8 کیفیت لازم را ندارد، بلکه پس از رونمایی رسمی این محصول می‌توان به جذابیت‌های بیشتر آن پی برد.

بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

تصاویر بسیار تار هستند، اما به نظر می‌رسد که این مدل با کد 850i معرفی خواهد شد که در این صورت، می‌توان یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر را پیش بینی کرد که با سود جستن از توربوشارژرهای دوقلو، می‌تواند 445 اسب بخار قدرت و نزدیک به 650 نیوتن متر گشتاور تولید کند، هرچند این پیشرانه به طور مشترک بر روی 750i هم استفاده شده است. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که نسخه M8 این خودرو با قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتن متری در بازارهای جهانی عرض اندام کند.
در پایان باتوجه به انتشار تصاویر این خودرو در فضای مجازی، پیش بینی می‌شود که مراحل طراحی و توسعه اتومبیل به پایان رسیده و شرکت خودروسازی بی.ام.و تولید آن را در سال جاری و در مدل‌های کوپه و کروکی آغاز کند که پس از رونمایی رسمی این محصول توسط BMW، می‌توان به اطلاعات تکمیلی این خودرو دسترسی پیدا کرد.
در نهایت باید گفت که اغلب منتقدان نظر چندان مثبتی در مورد طراحی این مدل ندارند و به نظر می رسد که ب ام و در راستای تنوع بخشی به شکل ظاهری محصولات خود با مشکلاتی رو برو شده است که می تواند به کاهش سهم بازار این برند منجر شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/23
خدای اگه پشتش آرمbmw نبود میگفتم حتمن یه چینیه .
بشدت تخیلی شده پشت ماشینه.
1396/10/24
اصلا اینجوری نیست
قابل توجه نویسنده یا ویراستار محترم
و همینطور دوستانی که کامنت میذارن این عکس با لنز مخصوص فیش آی گرفته شده (احتمالا محافظه کارانه)از دیوار پشتی میشه فهمید
به نمای پشت ماشین حالت صفینه ای داده که در واقیت این جور نیست
پشت ماشین ماننده مدلی که در کلیپ ویدئو مفهومی هست ولینکش هم اینجاست می باشه فوق العاده زیبا و منحصر به فرده
و نمونه تکمیل شده و بزرگ شده سری 6 است
البته بنظر بنده
احتمالا نظر بقیه متفاوته.
1396/10/24
طراحيش خيلى هم قشنگه پس چرت و پرت نگو.چون تو خوشت نمياد دليل نميشه بگى طراحيش مثل ماشين چينى هاس
1396/10/24
حالم از نمای عقب بهم خورد
انگار یه نیسان از پشت بهش زده