موضوعات داغ

جذاب و هماهنگ، شاسی بلند کانسپت لکسوس در نمایشگاه دیترویت + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی لکسوس بعد از یک بازی رسانه‌ای گسترده و انتشار تصاویر پیش نمایش متعدد از ماه‌ها قبل، بلاخره در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، خودروی کانسپت فوق العاده خود را تحت عنوان "LF-1 Limitless" رونمایی کرد که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی اطلاعات آن داشته باشیم و شما را با این طرح کانسپت فوق العاده آشنا کنیم.
همانطور که پیش از این تایید شده بود، این خودرو توسط استودیو طراحی "CALTY" واقع در جنوب کالیفرنیا توسعه پیدا کرده و قرار است که شرکت خودروسازی لکسوس طرح آن را برای توسعه دیگر محصولات خود استفاده کند که به نوعی تبدیل به امضای جدید لکسوس بر روی محصولات جدیدش خواهد بود، با این وجود، بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودروسازی بر این باور هستند که طرح کانسپت لکسوس LF-1 Limitless، می‌تواند یک پیش نمایش از شرکت خودروسازی لکسوس برای طراحی و ساخت نسل جدید لکسوس LX باشد که هنوز از سوی این خودروساز ژاپنی تایید نشده است، اما همانطور که گفتیم، این خودروی شاسی بلند کانسپت می‌تواند در طراحی و ساخت محصولات جدید لکسوس کمک کننده باشد که خودروی شاسی بلند لکسوس LX هم یکی از آنان خواهد بود.

لکسوس LF-1

لکسوس LF-L1

در ادامه باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سازنده، گفته می‌شود که این خودروی کانسپت لکسوس در طول 5014 میلی متر، عرض 1986 میلی متر، ارتفاع 1605 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2974 میلی متر ساخته شده است که در نمونه‌های اولیه خود بر روی چهار عدد رینگ بزرگ 22 اینچی با لاستیک‌های اسپرت سوار شده است، اما اگر شرکت خودروسازی لکسوس تصمیم به تولید این اتومبیل داشته باشد، قطعا چرخ‌های اتومبیل کوچک‌تر شده و همچنین ابعاد اتومبیل شامل تغییراتی خواهد شد تا به یک نتیجه مطلوب برای تولید انبوه برسد.
سیستم محرک؟ هنوز در این رابطه تصمیم نهایی گرفته نشده است، اما شرکت خودروسازی لکسوس تایید می‌کند که امکان استفاده از سیستم‌های محرک متنوع بر روی این اتومبیل وجود خواهد داشت، همچون سیستم‌های محرک نوین هیدروژنی، تمام الکتریکی، پلاگین هیبریدی و یا حتی پیشرانه‌های محرک بنزینی و هیبریدی که برای تامین انرژی مورد نیاز این خودرو و یا حتی محصولاتی که باتوجه به این کانسپت رشد پیدا می‌کنند، وجود خواهد داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/27
زیاد اطلاعات درباره خودرو ننوشتید مثلا پیشرانه خودرو چند اسب بخار یا گشتاور
1396/10/28
آقا این چه وضعیه؟ برای چی برای دیدنِ یه ویدیو باید قبلش 100 تا تبلیغ پخش کنین که معلوم نیست کِی تموم میشه؟ اینقدر تبلیغ اولِ دیدیو اومد که من منصرف شدم از دیدنش.

راستش رو بخواهین کلی هم بهتون بد و بیراه گفتم. یه کم به مخاطب و وقتش احترام بزارین. من هیچ علاقه ای به دیدنِ تبلیغ ندارم. حالا یکی یا دو تا قابل تحمله. ولی بیشترش واقعا اذیت کننده است. نکنین این کارو. نارضایتی بالا میره.