موضوعات داغ

معرفی کانسپت عجیب GAC در نمایشگاه دیترویت؛ نوک حمله چینی ها برای نفوذ به بازار آمریکا

عکس مطلب اول
گروه خودرویی گوانگژو GAC که تحت تملک دولت چین است در نمایشگاه دیترویت از جدیدترین خودروی مفهومی خود که الکتریکی است رونمایی کرد.
این SUV الکتریکی که Enverge نام دارد طرح بدنه زیبایی دارد و از نشانه های طراحی خودروهای مفهومی سنتی مانند درهایی که به صورت قیچی باز می شوند، دوربین های کوچک به جای آینه های جانبی و یک صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ در داشبورد برخوردار است. GAC ادعا می کند که این خودرو به لطف مجموعه باتری با ظرفیت 71 کیلووات ساعت می تواند با یکبار شارژ مسافت 595 کیلومتر را طی کند.
این خودروی مفهومی یک نگاه امیدوارکننده به محصولات آینده این شرکت است که رسما اعلام کرد قبل از پایان این دهه برنامه هایی برای ورود به بازار ایالات متحده دارد. این موضوع فقط در حد صحبت و حرف نیست زیرا شرکت GAC در همایش انجمن ملی نمایندگی های خودرو در ماه مارس شرکت خواهد کرد تا حمایت لازم برای ایجاد یک شبکه نمایندگی را به دست آورد. با اینکه GAC خودروهای خود را تحت عنوان برند ترامچی در چین به فروش می رساند، این شرکت گفت که در ایالات متحده این نام را نادیده می گیرد و به جای آن خودروهایش را با نام برندی که ویژه این بازار است به فروش خواهند رساند که هنوز این نام مشخص نشده است.

GAC GS8

GAC GS8

یکی از اولین مدلهایی که شرکت GAC قصد فروش آن را در بازار امریکا دارد کراس اوور GS8 خواهد بود. این خودرو که 3 ردیف صندلی دارد برای رقابت با خودروهایی مانند هیوندا سانتافه و تویوتا هایلندر طراحی شده است. این کراس اوور مجهز به یک موتور 4 سیلندر خطی توربوشارژ است که به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک متصل می شود.
اینکه شرکت GAC چه مدلهایی دیگری را به بازار امریکا خواهد آورد هنوز مشخص نیست. با این حال با توجه به اینکه این شرکت از سدان کامپکت جدید خود به نام GA4 نیز در نمایشگاه دیترویت رونمایی کرد، این احتمال وجود دارد که این خودرو نیز به عنوان اولین مدل در بازار امریکا عرضه شود. در هر صورت شرکت GAC ابراز اطمینان کرد که این توانایی را دارد که می تواند با موفقیت خودرویی بسازد که مطابق با تمام استانداردهای ایمنی ایالات متحده باشد و نیازهای مشتریان این بازار را برآورده سازد. منتظر باشید که فروش خودروهای GAC در سال 2019 در ایالات متحده آغاز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد