موضوعات داغ

ترمیناتور جدید مرسدس بنز از راه رسید، نسل جدید G کلاس در نمایشگاه دیترویت + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
از سال 1979 میلادی تا به امروز، خودروی شاسی بلند G کلاس در بازار فعالیت دارد و هنوز هم خاص‌ترین و جذاب‌ترین محصول مرسدس بنز به شمار می‌رود که خب برای داشتن یکی از آنان، نیاز به پرداخت هزینه نسبتا بالایی خواهید داشت. حال کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای اینکه بتواند مرسدس بنز G کلاس واگن را از چیزی که هست جذاب‌تر کند، نسل جدید آن را آماده کرده و در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا معرفی کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی ویژگی‌های جدید آن داشته باشیم.
اول از همه در طراحی ظاهری اتومبیل، شاید همان طراحی سابق را شاهد باشید، اما بیشتر از همه جزییات طراحی اتومبیل مورد توجه قرار گرفته و اندکی ابعاد اتومبیل بیشتر شده است تا حالا شاهد تغییراتی اساسی در مجموعه سپر اتومبیل، چراغ‌های پیشانی، جلوپنجره اتومبیل و... باشیم که در لابه‌لای همان چهره کلاسیک مرسدس بنز G کلاس قرار گرفته است، اما برخلاف طراحی ظاهری اتومبیل، داخل کابین مرسدس بنز G کلاس جدید کاملا تغییر کرده و ورود به یک نسل کاملا جدید را قابل لمس کرده است.

مرسدس بنز G کلاس

مرسدس بنز G کلاس

برای داخل کابین اتومبیل، در مدل‌های استاندارد G کلاس از سنسورهای آنالوگ در صفحه کیلومتر اتومبیل استفاده خواهد شد، اما مشتریان می‌توانند یک صفحه کیلومتر دیجیتال را به اندازه 12.3 اینچ سفارش دهد که با انتخاب این گزینه، صفحه کیلومتر شما در کنار صفحه نمایشگر 12.3 اینچی سیستم سرگرمی اتومبیل قرار گرفته و حالت یکپارچه بین صفحه نمایشگر کنسول مرکزی و صفحه کیلومتر اتومبیل بوجود می‌آورد.
صحبت از امکانات اتومبیل شد، در این خصوص کمپانی خودروسازی مرسدس بنز تاکید می‌کند که از یک سیستم صوتی قدرتمند فراگیر با 16 بلندگوی استریو، صندلی‌های فعال موسوم به "MultiContour" که علاوه بر قابلیت تنظیم در جهات مختلف، به سیستم‌های گرمایشی، سیستم تهویه و همچنین ماساژور مجهز شده است. علاوه بر این، روکش‌های مختلف چرمی بر روی صندلی‌های اتومبیل استفاده خواهد شد، اما بر روی دیگر تجهیزات داخل کابین همچون کنسول مرکزی، داشبورد و یا پنل‌های داخلی درب‌ها، از روکش‌های چرمی باکیفیت "ناپا" استفاده می‌شود.

مرسدس بنز G کلاس

مرسدس بنز G کلاس

با فاصله گرفتن از طراحی و امکانات رفاهی اتومبیل، به مشخصات فنی مرسدس بنز G کلاس نسل جدید خواهیم رسید که در این زمینه، شرکت خودروسازی مرسدس بنز یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو به خدمت گرفته است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند 416 اسب بخار قدرت و همچنین 610 نیوتن متر گشتاور تولید کند که توسط جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌شود.
جالب است بدانید که بر روی نسل جدید مرسدس بنز G کلاس، گیربکس 9 سرعته اتومبیل جایگزین جعبه دنده 7 سرعت سابق شده که حالا یک شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 5 ثانیه به همراه داشته است، هرچند این پیشرانه بر روی مدل‌های استاندارد و پایه اتومبیل بکار گرفته شده است و همچون نسل قبل G کلاس، هنوز نسخه‌های AMG و یا مدل‌های قوی‌تر اتومبیل در راه است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/30
آن موقع ما برای ورود سنگ یانگ رکستون جوگیر میشویم واردات حداقل این ویا مونتاژ چنین خودروهایی به خدا با تحریم هم مشود چنین کارهایی انجام داد