موضوعات داغ

معرفی Jetour X70؛ محصولی ناشناخته از زیر مجموعه جدید چری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی چینی "چری" که با همکاری چندین ساله خود با شرکت خودروسازی "مدیران خودرو" در بازار کشور فعالیت دارد، اخیرا از یک برند کاملا جدید در قالب یک خودروی شاسی بلند رونمایی کرده است که در بازار کشور چین، تحت عنوان Jetour X70 شناخته خواهد شد.
طبق ادعای شرکت خودروسازی چری، این محصول در روزهای آینده به طور رسمی رونمایی شده و جزییات فنی آن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما با این وجود باز هم اطلاعات بسیار خوبی وجود دارد تا آشنایی کافی با این خودروی شاسی بلند جدید چری بدست آوریم.

چری Jetour X70

چری Jetour X70

اولین اطلاعاتی که از خودروی شاسی بلند جدید چری منتشر شده است، مربوط به ابعاد و اندازه آن خواهد بود که گفته می‌شود در طول کلی 4720 میلی متر، عرض 1900 میلی متر، ارتفاع 1695 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2745 میلی متر ساخته شده است که به صورت یک مجموعه، حداقل وزن خشک 1560 کیلوگرمی خواهد داشت.
باوجود اینکه طراحی ظاهری اتومبیل بسیار پیشرفته بوده و همچون خودروهای پلاگین هیبریدی به نظر می‌رسد و یا اینکه ابعاد و اندازه اتومبیل به خودروهای شاسی بلند سایز متوسط می‌خورد، اما در زیر کاپوت این شاسی بلند درشت هیکل تنها از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری استفاده شده است که به لطف سود جستن از توربوشارژر، قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت خواهد بود که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و پس از اعلام تغییرات لازم بر روی آن، به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌شود، از این رو می توان گفت که مشخصات فنی این مدل بسیار نزدیک به چری تیگو 7 است.

چری Jetour X70

چری Jetour X70

شاید پیشرانه محرک و قدرت خروجی آن چندان مناسب شاسی بلند درشت هیکل چری Jetour X70 نباشد، اما طراحی ظاهری آن بسیار خوب کار شده و از فاکتورهای لوکس طراحی استفاده شده است، همچون چراغ‌های پیشانی زیبا و احتمالا LED، استایل اتوکشیده و لوکس با جلوپنجره کرومی رنگ، مه شکن‌های چهارتایی LED در اطراف سپر، خروجی‌های دوبل اگزوز که به نظر واقعی نباشد و صرفا جنبه تزیینی دارند، اسپویلر سقفی، دیفیوزر سپر عقب و... که حداقل در طراحی ظاهری خود می‌تواند توجه بسیاری از مشتریان را جلب کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/4
چری واقعا یک خودروساز در حال پیشرفت هست.در مورد پیشرانه با توجه به قوانین سختگیرانه الایندگی در چین چری مجبور به استفاده از موتور های کم حجم هستند وگرنه چری کارخونه به نام acteco دارد که تا حجم موتور 4 هزار را تولید میکنند که فیات ایتالیا نیز از بعضی از این موتور ها استفاده میکند.در مورد خروجی اگزوز هم واقعی هست چون خودروی تیگو 5 هم دو خروجی اگزوز دارد
1396/11/5
میشه بگی منبع این حرفت کجاست؟
فیات ایتالیا از پیشرانه چری استفاده می کنه؟؟؟
فیات باید مرده باشه که موتور چینی بذاره رو ماشینش
فیات غول خودروسازی ایتالیا است خودش با بهترین تکنولوژی به این نقطه رسیده
1396/11/5
اقا اسپورت سرچ کنید acteco مشاهده میکنید.شما از اون افرادی هستید که مثل کبک سرشونو توی برف کردید و پیشرفت دنیا رو نمیبینید دلیل نمیشه چون ایران 20 سال یک ماشینو میزنه با کیفیت بد فکر کنید بقیه دنیا هم ثابت مونده.تصورتو عوض کن اسپورت