موضوعات داغ

اولین اطلاعات از نسل تازه نیسان جوک 2018؛ یک تحول مثبت

عکس مطلب اول
نسل اول نیسان جوک خودروی موفقی برای برند نیسان بود و کلاس SUV های سوپرمینی را ایجاد کرد ولی با ورود پژو 2008، رنو کپچر و خودروهای لوکسی مانند آئودی Q2، نیسان تحت فشار قرار گرفته است.
نسل جدید نیسان جوک قرار است به زودی معرفی شود و از بسیاری جهات نسبت به مدل فعلی مورد اصلاحات قرار گیرد تا بتواند با رقبای جدید رقابت کند. یکی از این تغییرات انتقال جوک به یک پلت فرم کاملا جدید است زیرا جوک فعلی از پلت فرم قدیمی B0 استفاده می کند که قدمت آن به سال 2002 بر می گردد. نیسان جوک جدید از پلت فرم CMF-B که در خانواده رنو-نیسان مشترک است استفاده خواهد کرد.
آقای شیرو ناکامورا مدیر خلاقیت نیسان به این موضوع اشاره کرد که نسل بعدی جوک همچنان دارای طراحی جسورانه خواهد بود ولی باز هم به راحتی تشخیص داد که این خودرو نیسان جوک است. این موضوع بیانگر این است که نشانه های خاص طراحی نیسان جوک مانند قرار گرفتن چراغ های جلو در ارتفاع بالا و برآمدگی منحصر به فرد گلگیرهای آن حفظ خواهند شد ولی در عین حال از نمای جلوی جدید نیسان که در جدیدترین مدل قشقایی نیز به چشم می خورد بهره مند خواهد شد. علاوه بر این نیسان برای حل مشکل اصلی مدل فعلی جوک یعنی فضای پای عقب، فاصله بین دو محور مدل جدید را اندکی افزایش خواهد داد.

نمای جلوی نیسان جوک جدید

نمای جلوی نیسان جوک جدید

کابین این خودرو نیز دستخوش اصطلاحات عمده خواهد شد و نیسان قصد دارد با استفاده از پلاستیک نرم و موادی با درجه کیفی بالاتر، حس کیفیت را در کابین این خودرو بیشتر القا کند.
انتقال جوک جدید به پلت فرم CMF-B باعث می شود این خودرو از طیف جدیدی از موتورها بهره مند شود مانند موتور 1.0 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ. احتمالا موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با قدرت حدود 190 اسب بخار نیز در قویترین مدل جوک نصب خواهد شد.
منابع نیسان به این موضوع اشاره کرده اند که احتمال دارد یک نسخه هیبریدی از جوک نیز عرضه شود. آقای ناکامورا در این مورد گفت که پاس کردن استانداردهای قوانین آلایندگی بدون پیشرانه هیبریدی بسیار دشوار است و تقریبا ناگزیر به استفاده از فناوری هیبریدی هستیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/9
چه خفن تر شده نسبت به نسل قبلی
1396/11/10
واقعا خنده داره ۱۲۷میلیون تومان کجا و ۲۲۵ میلیون تومان کجا . .؟ آن هم برای همون مدل و سال جوک ۱۳۹۶ .؟ وقتی قیمت دبی آن فقط ۱۵ هزار دلار ..؟ اسم این رو شما چی می گذارید ؟
1396/11/9
اینی که تو عکسه واقعا نسبت به الان زیباتر شده
با توجه به فروش نسل قبلی، صد درصد این نسل هم رکورد فروش خوبی خواهد داشت
1396/11/10
از ۱۲۷ میلیون تومان تا ۲۲۱ میلیون تومان در عرض ۶ ماه تفاوت قیمت برای همان تیپ و مدل خودرو واقعا اسمش فروش خودرو نیست یک چیز دیگه است
1396/12/6
نسل اولش 16سال تولید شد وهنوز هم جذاب و رو دل میشینه واقعا تو کلاس خودش تکه