موضوعات داغ

مدیرعامل لوتوس از رانندگی منع شد؛ اعمال قانون برای مرد شماره یک سوپر اسپرت ساز انگلیس

عکس مطلب اول
دوربین ها سرعت خودروی آقای جین مارس گیلز مدیرعامل لوتوس را در حالی که با سرعت 164 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود ثبت کردند. او در منطقه ای که حداکثر سرعت مجاز آن 112 کیلومتر در ساعت بود با این سرعت حرکت می کرد و به همین دلیل به مدت 30 روز از رانندگی منع شد.
به گزارش نشریه The Telegraph این مرد 54 ساله در حال آزمایش یکی از جدیدترین مدل های لوتوس در مسیر A11 نزدیک دفتر مرکزی لوتوس در نورویچ بود.
یک راننده انگلیسی عادی اگر 51 کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز حرکت کند معمولا 6 امتیاز منفی در گواهینامه خود دریافت می کند و تا 56 روز از رانندگی منع می شود. هنگامی که سیمون نیکولز وکیل آقای گیلز از طرف موکل خود به دادگاه جنحه رفت، گفت که اگر برای مدت کوتاهی آقای گیلز را از رانندگی منع کنند پسندیده تر است به جای اینکه به 8 امتیاز منفی که او هم اکنون دارد اضافه کنند.

مدیر عامل لوتوس

مدیر عامل لوتوس

رئیس دادگاه موافقت کرد و مدیرعامل لوتوس را به مدت 30 روز از رانندگی منع کرد و به وکیل او گفت که او نباید خودروهای برند لوتوس را در مسیر A11 آزمایش کند و به جای این کار باید این خودروها را در پیست آزمایشی لوتوس آزمایش کند.
همه از رای این دادگاه خشنود نیستند. در گفتگو با رسانه های محلی، جوشا هریس مدیر کمپین های امنیت جاده ای گفت که آقای گیلز خوش شانس بوده است که بیشتر از این مجازات نشده است. او گفت:
« هیچ توجیهی برای رانندگی با این سرعتی که در این پرونده بیان شد وجود ندارد و آقای گیلز باید خودش را خیلی خوش شانس بداند که 6 امتیاز منفی دیگر در گواهینامه خود دریافت نکرد زیرا باعث می شد به مدت 12 ماه از رانندگی منع شود. »
در سال 2014 مدیرعامل لوتوس در حالی که با سرعت 154 کیلومتر در همین مسیر حرکت می کرد توقیف شد، 5 امتیاز منفی دریافت کرد و حدود 400 پوند جریمه شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد